Televízny spot ponúka divákovi pohľad na „jeden deň v živote Brada“. Od ranného nákupu čerstvých kávových zŕn cez jazdu na motorke po Los Angeles až po zastávku na čerpacej stanici – každá scéna nakoniec vedie k momentu, keď dorazí domov a môže si vychutnať dokonalý okamih so šálkou lahodnej kávy.
„Značka De’Longhi dosiahla v posledných rokoch mimoriadny rast, a produkcia domácich kávovarov v tom zohrala významnú úlohu,“ hovorí CEO spoločnosti Massimo Garavaglia. „Sme presvedčení, že práve Brad Pitt je ten najlepší ambasádor, ktorý značku De’Longhi predstaví svetu. Je totiž dokonalým stelesnením jej ducha – odvážny a kozmopolitný, ale pritom sofistikovaný a elegantný.“
Na kampani sa okrem herca podieľali ďalší dvaja laureáti filmových Oscarov, kameraman Linus Sandgren a skladateľ Justin Hurwitz, ktorí pracovali na úspešnom filme La La Land. Medzi známych členov tímu patrí aj uznávaný fotograf Lachlan Bailey.
Spot dosahuje filmové kvality a zábery prepája pocit autenticity, ktorý je spätý aj s rodinným podnikom De’Longhi postavenom na pevných obchodných hodnotách. Zvolenie Brada Pitta za tvár medzinárodnej kampane súvisí tiež s jeho povesťou bojovníka za ochranu životného prostredia, zberateľa umenia a milovníka architektúry a dizajnu.