Banka novou kampaňou propaguje pôžičku s vianočnou súťažou o úplné odpustenie úrokov.
„Novým spotom nadväzujeme na doterajšiu komunikačnú líniu. Hlavné posolstvo, ktoré hovorí o možnosti odviazať sa s novým spotrebným úverom, sme sa snažili podať zrozumiteľne a jednoznačne,“ hovorí Miroslav Verner, riaditeľ Odboru komunikácie a PR.
Hlavnými protagonistami kampane sú opäť Rudo (Luboš Kostelný) a Olina (Anikó Vargo). Tento komunikačný koncept postavený na vtipných príbehoch dvoch hercov uviedla Poštová banka v roku 2015. Po nástupe nového marketingového riaditeľa Miroslava Vernera je, podľa informácií Stratégií, predpoklad, že tento vianočný TV spot môže byť labuťou piesňou hereckej dvojice. Banka v súvislosti so zacielením na mladšiu cieľovú skupinu už totiž avizovala nové komunikačné a marketingové smerovanie. Stratégie budú priebežne informovať.
Zaujímavosti: Spot sa natáčal 8 hodí a pritom bolo použitých 250 kg „snehu“ - špeciálneho materiálu z celulózy. Špecifikom takéhoto „snehu“ je, že síce nechladí, ale je pomerne vlhký. Pod hercami preto museli byť umiestnené špeciálne neoprénové podložky, aby nepremokli. Reklamný spot pozostáva z 12 scén.