Tesco Mobile štartuje svoju vianočnú kampaň zajtra – 9. novembra a potrvá do 6. januára 2017. Jej primárnym cieľom je „využiť potenciál Vianoc a dostať najvýhodnejšie volania bez podmienok k čo najviac ľuďom, ktorým nie je jedno, koľko platia za telefonovanie. Sekundárnym, i keď o to náročnejším, cieľom je získať si trvalé „miesto v hlavách“ Slovákov tak, aby zákazník nezabudol pri rozhodovaní medzi alternatívami volaní a surfovania, že je tu Tesco mobile so svojou naj ponukou,“ hovorí pre Stratégie Alex Vlčko, manažér marketingu Tesco Mobile.
Primárnym posolstvom kampane je, podľa jeho slov, „komunikovať najvýhodnejšie volania do všetkých sietí bez podmienok iba za 3,9 centa – produkt Bodka. Sekundárnym posolstvom je komunikácia 4G siete pre všetkých klientov Tesco Mobile“.
Kampaň je nasadená v televíziách JOJ group a Markíza Group, využíva aj vybrané online médiá, Facebook a in-store rádio.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Naj ponuky - existuje množstvo naj ponúk, ale len jedna je najvýhodnejšia a bez podmienok
Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy
Art director: Viktor Mada
Creative director: Peter Darovec
Strategic director: Pavol Minár
Account director: Martin Toman
Account manager: Lenka Michálková
Creative team director: Rado Olos
Copywriter: Michal Belej