Do konca septembra mohli reklamné agentúry prihlasovať svoje práce do medzinárodnej súťaže Epica, ktorá je špecifická tým, že ceny za kreativitu v reklame udeľujú médiá. Porotcami sú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov, ktoré píšu o reklame. Slovensko zastupuje magazín Stratégie, partnerom a členom poroty Epica je už od roku 1996.
Zo slovenských agentúr prihlásili do súťaže svoje práce dve agentúry - JANDL, marketing a reklama a Wiktor Leo Burnett.
Agentúra JANDL prihlásila kampaň, ktorú vytvorila pre klienta ZOO Bratislava:
Wiktor Leo Burnett prihlásil do súťaže spoty Hrdosť a Pokrok z úspešnej retro kampane Bažant ´73, s ktorou agentúra zabodovala aj na Zlatom klinci. Okrem iných ocenení si odniesla aj strieborný Klinec z kategórie Film a tiež z kráľovskej kategórie Kampaň.
Víťazi 30. ročníka súťaže budú vyhlásení na galavečere v Amsterdame vo štvrtok 17. novembra. Výsledky Epica Awards sa započítajú do budúceho ročníka Agentúry roka, súťaže magazínu Stratégií.
Víťazi každého ročníka sú spolu s najlepšími prácami zaradení do exkluzívnej publikácie Epica Book - štyristo stranovej biblie tvorivej inšpirácie, ktorá je distribuovaná do celej Európy. Všetky prihlásené práce organizátori po skončení súťaže venujú Múzeu reklamy v Louvri.