youtube.com
StoryEditor

Pilsner Urquell má vianočnú reklamu. Chce dodržiavať tradície

30.11.2016, 16:11
Autor:
ebeb
V spote prichádza starý otec do domu, v ktorom je všetko pripravené podľa starej fotografie.

Pilsner Urquell chce vo svojom najnovšom vianočnom spote zachovať pravé hodnoty a tradície.

Vo svojej vianočnej kampani je hlavným hrdinom syn, ktorý sa rozhodne svojmu otcovi dokázať, že Vianoce sú pre neho stále výnimočným obdobím práve vďaka tradíciám, uvádza sa v tlačovej správe agentúry MUW Saatchi&Saatchi, ktorá stojí za kampaňou.

Starý otec prichádza do domu, v ktorom je všetko pripravené podľa starej fotografie tak, aby to vyzeralo presne ako pred rokmi. Dojatý otec sa opäť nadýcha atmosféry pravých Vianoc. Spot pre televíziu a online je nasadený v 60-sekundovej a 40-sekundovej verzii. Pozrite si ho.

Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
Art director: Katarína Hutníková, Adam Marčan
Copywriter: Juraj Chmel
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account director: Anna Dzurjaníková
Account manažér: Ema Marišová
Režisér: Juraj Janiš
Produkcia: Boogie films

01 - Modified: 2025-12-12 15:00:43 - Feat.: - Title: Škoda vo vianočnej kampani oslavuje spoločnú radosť z objavovania 02 - Modified: 2025-12-04 08:41:33 - Feat.: - Title: Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť 03 - Modified: 2025-12-02 10:29:38 - Feat.: - Title: Liga proti rakovine vo svojej vianočnej kampani upozorňuje na krehkosť zdravia 04 - Modified: 2025-11-27 21:10:54 - Feat.: - Title: Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití 05 - Modified: 2025-11-04 13:34:02 - Feat.: - Title: Legendárna vianočná kampaň Coca-Cola ožíva vďaka umelej inteligencii
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 12:43