VÚB banka predstavila novú kampaň, ktorej témou je investovanie do ESG fondov. Tie ďalej vkladajú financie iba do spoločností s prísnymi etickými štandardmi z environmentálneho, spoločenského aj verejného hľadiska.
Nová kampaň zahŕňa aj zmenu grafického štýlu, nový slogan a tiež koncepčnú zmenu v kampaniach VÚB banky. Tieto novinky súvisia s projektom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Saopalo, do ktorej slovenská banka patrí. Výsledkom je jednotná kreatívna stratégia zahŕňajúca úpravu formálnych prvkov a tiež tone of voice, ktorý využíva princíp „radostnej dilemy“ a stavia na hodnotách starostlivosti o zákazníka.
Komunikácia VÚB je naďalej postavená na koncepte rodiny a ich susedov s Petrou Polnišovou v hlavnej úlohe. V aktuálnej kampani riešia dilemu či peniazmi pomôcť prírode, alebo radšej zarábať. Odpoveď vyjadruje aj slogan: „Pomáhať planéte alebo rodinnému rozpočtu? Vďaka Zeleným fondom od VÚB môžete oboje.“
Nový claim značky „Všetko, čo stojí za to“ pomenúva postoj banky ako spoločnosti, ktorá je tu pre ľudí v každej situácii. Jednak ako poradca a tiež ako poskytovateľ finančnej starostlivosti. Claim tiež upozorňuje na ďalšie aktivity VÚB banky od ochrany životného prostredia, cez podporu umenia, až po záchranu historických pamiatok.
Vynovený grafický štýl dáva do popredia kľúčovú správu, ktorú si má divák prečítať. Text je zvýraznený štvorcovým rámikom. Ten bude ďalej vystupovať v komunikácii ako prvok, ktorý zvýrazní dôležité informácie. Oranžová farba ostala rovnaká, jej dôležitosť vo vizuáloch však ešte narástla.
Strategy & Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Digital Strategist: Michaela Martonová
Art Director: Tomáš Pospíchal, Adam Majko, Mikuláš Vidan
Fotograf: Martin Fridner
Social Media: Daniela Skrúcaná, Zuzana Martiniaková
Key Account Manager: Zuzana Bosmanová
Programátor: Dávid Špak
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák