StoryEditor

S novou kampaňou predstavuje VÚB banka aj koncepčnú zmenu

09.09.2021, 10:32
Autor:
REDRED
Kampaň opäť zastrešila agentúra TRIAD.

​VÚB banka predstavila novú kampaň, ktorej témou je investovanie do ESG fondov. Tie ďalej vkladajú financie iba do spoločností s prísnymi etickými štandardmi z environmentálneho, spoločenského aj verejného hľadiska.

Nová kampaň zahŕňa aj zmenu grafického štýlu, nový slogan a tiež koncepčnú zmenu v kampaniach VÚB banky. Tieto novinky súvisia s projektom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Saopalo, do ktorej slovenská banka patrí. Výsledkom je jednotná kreatívna stratégia zahŕňajúca úpravu formálnych prvkov a tiež tone of voice, ktorý využíva princíp „radostnej dilemy“ a stavia na hodnotách starostlivosti o zákazníka.  

​Komunikácia VÚB je naďalej postavená na koncepte rodiny a ich susedov s Petrou Polnišovou v hlavnej úlohe. V aktuálnej kampani riešia dilemu či peniazmi pomôcť prírode, alebo radšej zarábať. Odpoveď vyjadruje aj slogan: „Pomáhať planéte alebo rodinnému rozpočtu? Vďaka Zeleným fondom od VÚB môžete oboje.“  

Nový claim značky „Všetko, čo stojí za to“ pomenúva postoj banky ako spoločnosti, ktorá je tu pre ľudí v každej situácii. Jednak ako poradca a tiež ako poskytovateľ finančnej starostlivosti. Claim tiež upozorňuje na ďalšie aktivity VÚB banky od ochrany životného prostredia, cez podporu umenia, až po záchranu historických pamiatok.  

VÚB banka

Vynovený grafický štýl dáva do popredia kľúčovú správu, ktorú si má divák prečítať. Text je zvýraznený štvorcovým rámikom. Ten bude ďalej vystupovať v komunikácii ako prvok, ktorý zvýrazní dôležité informácie. Oranžová farba ostala rovnaká, jej dôležitosť vo vizuáloch však ešte narástla. 

Vizitka kampane
Agentúra: Triad Advertising
Strategy & Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Digital Strategist: Michaela Martonová
Copywriter: Juraj Stehlík, Adam Baška, Vlado Kurek
Art Director: Tomáš Pospíchal, Adam Majko, Mikuláš Vidan
Fotograf: Martin Fridner
Social Media: Daniela Skrúcaná, Zuzana Martiniaková
Key Account Manager: Zuzana Bosmanová
Account Manager: Michaela Markusková, Katarína Puškárová, Matúš Bielik
Programátor: Dávid Špak
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák
01 - Modified: 2021-06-10 15:27:05 - Feat.: 0 - Title: Kampaň VÚB má opäť blízko k svetovému úspechu 02 - Modified: 2021-05-14 12:37:17 - Feat.: 0 - Title: VÚB odovzdá prvé enviro-ocenenie na Slovensku 03 - Modified: 2021-03-01 11:45:37 - Feat.: 0 - Title: VÚB spúšťa novú kampaň. Propaguje bankovanie na diaľku 04 - Modified: 2020-12-03 13:24:28 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka predstavuje svoj Zelený manifest
01 - Modified: 2023-10-06 13:16:15 - Feat.: - Title: VÚB banka predstavuje neobyčajnú kampaň na envirogranty 02 - Modified: 2023-09-27 07:05:27 - Feat.: - Title: Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 05 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 02:24