Nová identita produktov, od reklamy až po balenie, bude založená na jednej spoločnej značke, ktorá existuje vo verziách s rôznymi ingredienciami a s rôznym obsahom kalórií.
„Stratégia One Brand predstavuje veľký krok vpred a nové smerovanie značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty sa teraz zjednocujú pod jednu spoločnú značku, ktorú všetci dobre poznajú a majú radi. Veríme, že sa touto významnou zmenou zvýši dostupnosť našich nápojov s nízkym a nulovým obsahom kalórií, aby si spotrebitelia mohli jednoduchšie vybrať variantu, ktorá zodpovedá ich chuti a životnému štýlu,“ uviedol Michal Blaško, riaditeľ marketingu spoločnosti Coca-Cola.
Aj keď ikonická chuť nápoja Coca-Cola zostává rovnaká, nová stratégia bude znamenať viacero čiastkových zmien v balení nápojov a marketingu. Namiesto troch samostatných značiek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) bude dostupná len jedna ikonická značka Coca-Cola predstavená v troch variantách. Každá plechovka a fľaša nápoja Coca-Cola bude mať pritom rovnaký dizajn a štýl, vrátane ikonického červeného disku, jednotlivé varianty budú farebne odlíšené. Kampaň sprevádza slogan: „Design sa mení. Skvelá chuť zostáva. Vyber si tú svoju.“
Komunikáciu novej stratégie podporí intenzívna reklamná kampaň, ktorá sa objaví v online, v predajniach a taktiež v televízii na kanáloch skupiny JOJ a Prima. Nebude chýbať ani PR podpora. Lokálnu adaptáciu a online komunikáciu zastrešuje reklamná agentúra Mayer McCann Erickson, nákup médií zabezpečuje mediálna agentúra Starmedia a PR agentúra Omnipublic Consulting.
Ambasádorkou kampane sa stáva česká snowboardistka Ester Ledecká, ktorá už preteká s novou prilbou vo farbách Coca-Cola.