StoryEditor

Kick-off s Michalom Mazánom: Vymyslieť reklamu na pondelok? To by bola výzva

20.02.2017, 09:50
Art director zo Zaraguzy neberie pondelok príliš vážne.

Je 7:30 ráno, oblečené a najedené deti spokojne odišli so ženou do škôlky a ja mám teraz pred sebou tú ťažšiu úlohu, prekonať prirodzený magnetizmus postele a začať nový týždeň energicky a so vztýčenou hlavou.

Rannú energiu získavam zo štyroch základných zdrojov: 

A;) Dlhá sprcha - pod dohľadom erudovaného odborníka

na osobnú hygienu - nášho tučniaka Karola:

osobný archív

B;) Telesné cvičenie za sprievodu hudby. Teraz si celkom idem tento track, jeho názov vystihuje otázku, ktorá nad nami visí v rannom opare pondelkového rána: Are we ready?

C;) Internet a iné zdroje informácií - nesklame klasika Adweek.

Vizuálne krásne veci občas zavesí postproducia The Mill či festival OFFF

Ranná energia sa dá získať aj z offline zdroja, napríklad z dobrej knihy. Teraz celkom fičia seriály, ak si občas nejaký pozriete a zaujíma vás, aké postupy využívajú scenáristi pri ich tvorbe, odporúčam túto knihu.

D;) Pohľad z balkóna - túto časť rána mám rád. Odkedy máme v Zaraguze spoločné raňajky v piatok, do práce sa až tak neponáhľam, a tak s kávou v ruke sledujem tých menej šťastných, ktorí začínajú skôr.

osobný archív

​Z rannej letargie ma vytrháva Google kalendár, o 15 minút mi začína v robote míting, sakra, zase nestíham a po ceste budem nútený porušiť viaceré dopravné predpisy. Počas šialenej jazdy po bratislavskom obchvate ma baví Stuart Freeman a jeho ranná šou na radiu FM4.

Ak by bol pondelok produkt a ja by som mal naňho vymyslieť reklamu, bola by to naozaj výzva. Tento deň totiž nie je lovebrand ako piatok. Skúsim rýchlo zabrainstormovať a ako prvý mi napadá hero koncept, niečo ako tá Under Armour reklama s Phelpsom - neohrozený mega namotivovaný hrdina vyráža ešte za tmy do práce, aby tam bol prvý a…

Alebo sa na ten celý pondelok dá pozrieť s nadhľadom, ako tvorcovia tejto reklamy, v ktorej mimo iné tvrdia, že pondelkov zažije človek za život až 4000, takže take it easy :)

 Inak, natočili aj stredu, je to lepší spot a aj deň, predsa len, v stredu už je k víkendu akosi bližšie.

Pondelkový Kick - off je pravidelná rubrika, ktorú pripravujú Stratégie v spolupráci s ADC (Art Director´s Club). Vďaka nej sa dozviete, ako slovenskí kreatívci začínajú svoj pracovný týždeň a čo ich nakopáva v pondelok ráno. Príjemné uvoľnené čítanie.

01 - Modified: 2017-06-27 10:52:27 - Feat.: - Title: Kick-off s Katkou Králikovou: Ráno pod desinu nejdem (alebo šport, zdravie, motivácia a práca) 02 - Modified: 2017-06-19 20:29:47 - Feat.: - Title: Kick-off s Máriom Poorom: Všade chcem byť prvý 03 - Modified: 2017-06-12 08:26:03 - Feat.: - Title: Kick-off s Petrom Baslíkom: Ráno mi stačia tri hodiny 04 - Modified: 2017-06-05 08:58:41 - Feat.: - Title: Kick off s Michalom Hornickým: Turistické atrakcie sú pre mňa nevyhnutné zlo 05 - Modified: 2017-05-29 13:14:48 - Feat.: - Title: Kick-off s Petrom Kačenkom: Kto budú ďalší Elvisovia?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 10:24