Je 7:30 ráno, oblečené a najedené deti spokojne odišli so ženou do škôlky a ja mám teraz pred sebou tú ťažšiu úlohu, prekonať prirodzený magnetizmus postele a začať nový týždeň energicky a so vztýčenou hlavou.
Rannú energiu získavam zo štyroch základných zdrojov:
A;) Dlhá sprcha - pod dohľadom erudovaného odborníka
na osobnú hygienu - nášho tučniaka Karola:
B;) Telesné cvičenie za sprievodu hudby. Teraz si celkom idem tento track, jeho názov vystihuje otázku, ktorá nad nami visí v rannom opare pondelkového rána: Are we ready?
C;) Internet a iné zdroje informácií - nesklame klasika Adweek.
Vizuálne krásne veci občas zavesí postproducia The Mill či festival OFFF.
Ranná energia sa dá získať aj z offline zdroja, napríklad z dobrej knihy. Teraz celkom fičia seriály, ak si občas nejaký pozriete a zaujíma vás, aké postupy využívajú scenáristi pri ich tvorbe, odporúčam túto knihu.
D;) Pohľad z balkóna - túto časť rána mám rád. Odkedy máme v Zaraguze spoločné raňajky v piatok, do práce sa až tak neponáhľam, a tak s kávou v ruke sledujem tých menej šťastných, ktorí začínajú skôr.
Z rannej letargie ma vytrháva Google kalendár, o 15 minút mi začína v robote míting, sakra, zase nestíham a po ceste budem nútený porušiť viaceré dopravné predpisy. Počas šialenej jazdy po bratislavskom obchvate ma baví Stuart Freeman a jeho ranná šou na radiu FM4.
Ak by bol pondelok produkt a ja by som mal naňho vymyslieť reklamu, bola by to naozaj výzva. Tento deň totiž nie je lovebrand ako piatok. Skúsim rýchlo zabrainstormovať a ako prvý mi napadá hero koncept, niečo ako tá Under Armour reklama s Phelpsom - neohrozený mega namotivovaný hrdina vyráža ešte za tmy do práce, aby tam bol prvý a…
Alebo sa na ten celý pondelok dá pozrieť s nadhľadom, ako tvorcovia tejto reklamy, v ktorej mimo iné tvrdia, že pondelkov zažije človek za život až 4000, takže take it easy :)
Inak, natočili aj stredu, je to lepší spot a aj deň, predsa len, v stredu už je k víkendu akosi bližšie.
Pondelkový Kick - off je pravidelná rubrika, ktorú pripravujú Stratégie v spolupráci s ADC (Art Director´s Club). Vďaka nej sa dozviete, ako slovenskí kreatívci začínajú svoj pracovný týždeň a čo ich nakopáva v pondelok ráno. Príjemné uvoľnené čítanie.