Petra Sagana, slovenského najúspešnejšieho cyklistu, znova uvidíme v reklamách Slovak Telekomu. Spoluprácu predlžuje operátor tretíkrát po sebe. Prvú kampaň s cyklistickou hviezdou uvidíme v polovici marca. Sagan v nej ostane v pozícii cyklistu. Informáciu pre Stratégie potvrdil hovorca Telekomu Peter Kimijan.
Peter Sagan sa objavil v reklamách Telekomu prvýkrát v roku 2015 a to ako symbol najrýchlejšej 4G siete (S4GAN). Nápad údajne v tom čase zaručil agentúre MUW Saatchi&Saatchi víťazstvo v tendri, v ktorom si vyberal operátor reklamnú agentúru.
Postupne Telekom so Saganom prešli ku konceptu #nicniejenemozne, v rámci ktorého pred rokom operátor mierne zmenil štýl komunikácie. Prezentovať sa chce ako technologický líder.
V roku 2016 reklamy zobrazovali Sagan ako bežného smrteľníka a nazreli do jeho súkromia, keď ho sprevádzali u kaderníka alebo keď na Vianoce ukázali jeho budúcnosť.
Keď minulý rok Sagan získal po sebe piaty zelený dres, sídlo operátora – výšková budova na Bajkalskej ulici v Bratislave – sa rozsvietila na zeleno.
Podobný krok urobil Telekom aj v roku 2015, keď korporátne prvky pri tej istej príležitosti prefarbil na zeleno.