Telekom po vtipnej reklame, ktorá obehla všetky médiá a ktorá sa odohrala bez Sagana, prichádza s kampaňou, na ktorú sme zvyknutí – so Saganom.
„Išlo o dopredu naplánovanú postupnosť kampaní, ktorá odzrkadľuje produktové ponuky. Úspech SmartHome s novými tvárami nás teší, nič to však nemení na tom, že na Petra Sagana budeme v tomto roku vsádzať aj naďalej,“ zaznelo z Telekomu.
V najnovšom spote ide o fiktívne cyklistické preteky, kde Sagana na cieľovej páske prešpurtuje 13-ročná Kristína. Preteky sa odohrávajú na neďalekom kopci v rakúskom Hainburgu. Cieľom príbehu, ktorému cyklista prepožičal svoje meno, je nová propozícia operátora. Telekom totiž od dnes prichádza pre všetkých rezidenčných zákazníkov bez výnimky s automatickým navýšením objemu dát v mobilnej sieti, stojí v oficiálnej správe pre médiá.
Kristína v spote potrebuje určitú dávku motivácie, ktorú dostane, keď si na smarphone pustí úspechy Sagana.
Kampaň pochádza z dieľne agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Produkčne zastrešila spoty spoločnosť Hitchhiker Films a na režisérsku stoličku si sadol Jan Švejkar.
Vizitka:
Klient: Slovak Telekom/Rastislav Škerko
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art Director: Jakub Kuvik, Eduard Drexler, Veronika Holaňová, Martin Szabo, Alexandra Šebíková
Copywriter: Martin Krafčík, Pavol Pružinec
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Unit director: Judita Horváthová
Account manager: Tatiana Hrutková
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Medialna agentura: MEC