Až 86 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, ak je im poskytnutý dobrý zákaznícky servis. Jedna negatívna skúsenosť môže mať za následok úplnú stratu dôvery zákazníka.
Aj na túto tému budú diskutovať odborníci na customer experience:
|
Marian Timoracký managing partner United Consultants |
|
Daniel Minárik CEO Korner |
|
Andrea Vlčeková Account director Ipsos customer experience management |
Ak chcete mať úspešný biznis, poznanie zákazníka a jeho pozitívna skúsenosť sú na prvom mieste. Množstvo dát a informácií o zákazníkoch totiž umožňuje zabezpečiť veľkú mieru personalizácie, či už produktového portfólia, produktov na stránke alebo marketingu.
Úspešné projekty predstavia zástupcovia malých aj veľkých značiek:
|
Zuzana Janove PR manager IKEA Bratislava |
|
Stanislav Cintavý výkonný riaditeľ Bepon |
|
Kilic Arslantürk Market lead Staffino exCEO Starbucks Turecko |
Ak chcete spokojných zákazníkov, začnite od seba. Napríklad na konferencii Living on the Edge.