Ako informovala spoločnosť Mondelez, veľkonočnú kampaň značky Milka opäť sprevádza celoeurópska televízna kampaň. Pod spoločným mottom „Všetci za jedného“ posilňuje tímového ducha medzi deťmi pri spoločnom hľadaní ukrytých veľkonočných vajíčok. V reklame vo fiktívnom mestečku nazvanom Lilaberg súťažia deti v hľadaní vajíčok. Tvrdú konkurenciu a rivalitu meczi nimi ukončí až ohrozenie čokoládového zajačika. Aby ho zachránili, musia deti spojiť svoje sily a zapojiť dôvtip a vynaliezavosť.
„Využili sme možnosť lokalizovať našu veľkonočnú kampaň a sústredíme sa pritom predovšetkým na podporu v mieste predaja,“ hovorí Dominika Bardiovská, manažérka značky Milka pre Českú republiku a Slovensko. „Rodiny s deťmi nájdu vo vybraných dňoch vo vybraných obchodoch Tesco zábavnú cestu so súťažnými kvízmi. Po splnení všetkých úloh a vyplnení súťažného letáčiku môžu za svoju snahu po súhlase rodičov získať sladkú odmenu v podobe čokoládového veľkonočného zajačika,“ dodáva s tým, že do kampane sú na Slovensku zapojené hypermarkety v Bratislave, Trnave, Nitre, Žiline a Banskej Bystrici.
Televízny spot z dielne holandskej agentúry Wieden+Kennedy sa v Čechách a na Slovensku vysiela do 17. apríla. Spievodné aktivity prebiehajú na sociálnych sieťach, predovšetkým Facebooku a YouTube. Špeciálne aktivity na podporu predaja sezónneho veľkonočného tovaru sú naplánované v spolupráci s obchodným reťazcom Tesco.
Mediálny priestor pre reklamné aktivity nakupuje v oboch krajinách agentúra Carat. Aktivity v predajniach zastrešuje lokálna agentúra PPM Factum.