StoryEditorKonferencia LOTE: Firmy kašlú na zákaznícku skúsenosť
Vraj nemajú čas, lebo musia predávať. A to je veľká chyba, zhodujú sa odborníci na customer experience.
Najväčšia mediálno-marketingová konferencia Living on the Edge je v prvej fáze a už odznelo niekoľko jasných odkazov smerom k slovenským firmám.
Kľúč k zmene zákazníckej skúsenosti spočíva v stovkách malých zmien. Tu je niekoľko odporúčaní:
- 2 hodiny mesačne stráviť počúvaním telefonátov zákazníkov
- 1x týždenne mať pripravený digest z feedbacku od zákazníkov a disktutovať o ňom.
- navštíviť kľúčových zákazníkov a iba si vypočuť, čo funguje a čo nie
- byť pripravaný rozprávať sa o tom, aký vplyv má vaša rola vo firme na zákazníka
- na každom boarde mítingu prebarť top 3 sťažnosti zákazníkov a vzvaťž jednotlivcov alebo tímy na návrhy na zlepšie.
Sledujte nás na Facebooku.
01 - Modified: 2019-04-23 07:48:53 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 priniesla témy relevantné pre slovenský komunikačný trh. Pozrite si fotogalériu
02 - Modified: 2019-04-23 07:46:31 - Feat.: - Title: KONFERENCIA LOTE 2019: Nápady, ktoré rozbehli biznis
03 - Modified: 2019-04-17 12:36:24 - Feat.: - Title: LOTE 2019: Mediálny trh je konsolidovaný, jeho budúcnosť je v monetizácii obsahu
04 - Modified: 2019-04-05 09:30:22 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 privíta zaujímavých spíkrov. Tu sú ich mená
05 - Modified: 2018-04-05 11:13:53 - Feat.: - Title: Trendom je návrat k samotnej podstate značky