Poštová banka prechádza v tomto roku viacerými zmenami. V súčasnosti uzatvára najhorúcejšiu fázu rebrandingu, ktorého cieľom je nový pozicioning na slovenskom trhu.
Ďalšie smerovanie značky Poštová banka, jej komunikáciu a kreativitu bude zastrešovať agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá je autorom prvotnej zmeny konceptu značky. WLB je zároveň jedným z víťazov minuloročného výberového tendra, píše banka vo svojom oficiálnom stanovisku.
Spoluprácu s Mayer McCann Erickson ukončila banka po niekoľko ročnej spolupráci. Agentúra stála za prvým novým konceptom po koncepte s drevenými bábkami v roku 2014. Známe postavičky tak nahradil nový atribút - obyvatelia z celého Slovenska. O rok na to prišli s konceptom, v ktorom hrali herci ľudí z dedinského prostredia. Na začiatku roka 2017 zmenila Poštová banka svoj koncept po tretíkrát. V tom čase nový branding niesol so sebou aj vlnu komentárov v odborných kruhoch.
Poštová banka s agentúrou Wiktor Leo Burnett spolupracuje v súčasnosti na vybraných projektoch a po novom preberie kompletnú stratégiu značky. „Viaceré spolupráce nás presvedčili, že rozmýšľame v rovnakých intenciách. Rebranding bol iba začiatkom, dnes musíme potvrdiť svoju novonadobudnutú pozíciu na bankovom trhu a veríme, že práve túto výzvu nám pomôže WLB zdolať,“ dodáva Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky.
„Ďakujeme agentúre Mayer McCann Erickson za ich prácu a podporu v, pre nás, veľkom kroku,“ hovorí Žáčková. Dnešným cieľom je nadviazať na úspešný rebranding a naplniť očakávania klientov od novej značky.