StoryEditor

Orange predstavil novú hokejovú kampaň. Hviezdami sú malí hokejisti

16.05.2022, 11:22
Autor:
redred

Kampaň „Veríme, že dorastú“ pripravila agentúra Elite / Monday Lovers.

Orange nadväzuje na predchádzajúce hokejové kampane, kde ústrednou témou je podpora mladých talentov a mládežníckeho hokeja. Sloganom „Veríme, že dorastú“ sú myslené deti, ale svoju dôležitú úlohu v spote a vizuáloch zohrali najmä chýbajúce mliečne zuby.

„Považujeme za dôležité podporovať mladých a hovoriť o mládežníckom hokeji práve počas Majstrovstiev sveta, kedy je tá pozornosť upriamená na hokej a veľa detí i rodičov prežíva neskutočné emócie. Záleží nám na budúcnosti hokeja i na budúcnosti našich detí. A práve preto podporujeme mladých, talentovaných hokejistov, pretože "Veríme, že dorastú", nie len zuby, ale aj naše hokejové talenty. So zaujímavými aktivitami sa môžu naši zákazníci, fanúšikovia hokeja stretnúť počas celých majstrovstiev aj na vybraných predajniach. A asi ako každý hokejový fanúšik si prajem, aby sme prežili krásne hokejové momenty a opäť sa stretli všetci na námestí SNP v Bratislave,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko.

„Veľmi nás potešilo zadanie na odkomunikovanie dlhodobého partnerstva Orangeu a mládežníckeho hokeja. Už pred zadaním sme mali celkom kvalitne navnímané, aké ovocie toto partnerstvo prináša. Posledná olympiáda v Pekingu ukázala, aký dôležitý je dlhodobý hokejový koncept a to, že aj dnešné 10-ročné deti môžu už o 7 rokov zahviezdiť. V Orangei nám povedali, že o tom nepochybujú. Chceli sme do konceptu túto dôveru a hrdosť preniesť a keď sme to spojili s najsignifikantnejším vizuálnym momentom hokeja, vznikol nápad ,Veríme, že dorastú‘. Portrét juniorských hokejistov s vypadnutými mliečakmi veľmi priamočiaro a so štipkou humoru odkazuje na dôležitosť podpory týchto krehkých talentov, ktoré to vďaka nej dokážu dotiahnuť veľmi ďaleko. Všetky deti, s ktorými sme pracovali, sú reálne nádejné talenty a s každým vypadnutým zubom sa už teraz tešíme na to, čo z nich vyrastie,“ vysvetľuje Kamil Krajňák, art director a tímlíder Elite / Monday Lovers.

Celá kampaň sa natáčala a fotila na zimnom štadióne v rakúskom mestečku Bruck an der Laitha.

image

Orange hokejové kampaň

Getty Images

Vizitka kampane:

Názov kampane: Veríme, že dorastú

Klient: Orange Slovensko, a.s. / Jana Danihelová, Monika Bakalíková, Pavel Buršík

Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers

Strategický riaditeľ: Peter Šurin

Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka

Art director: Kamil Krajňák

Copywriter: Kamil Krajňák, Slavomír Artim

Account director: Roman Breja

Account manager: Lenka Pavličková

Fotograf:  Jakub Klimo

Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava, s.r.o.

Použité médiá: TV + POS + online

Termín nasadenia: od 13. 5. do 29. 5. 2022

Cieľová skupina: Mass market

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Tomáš Zavarský

01 - Modified: 2022-05-19 11:28:07 - Feat.: 1 - Title: Po zápase so Švajčiarmi trápia zranenia viacerých hráčov, otáznik visí iba nad Pospíšilom
01 - Modified: 2022-05-19 10:03:55 - Feat.: - Title: Orange má novu kampaň s názvom Segedín 02 - Modified: 2022-02-10 12:44:13 - Feat.: - Title: Orange štartuje kampaň k Online ochrane 03 - Modified: 2022-01-13 09:33:59 - Feat.: - Title: Orange Slovensko bude mať nového generálneho riaditeľa 04 - Modified: 2021-12-02 02:00:30 - Feat.: - Title: Otužilci, ktorí sa nemajú kde zohriať. Depaul ukazuje, aké to majú ľudia bez domova v zime ťažké 05 - Modified: 2021-11-29 09:42:26 - Feat.: - Title: Exkluzívne: Vieme, aké budú Vianoce v Orangei
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 16:18