Orange odštartoval novú kampaň, ktorou komunikuje výhodnosť balíka služieb Love.
„Hľadali sme motív kampane, ktorý bude súčasný a tradičný zároveň. Individualistický a popritom silne rodinný. Prichádzame s kreatívnym konceptom „Segedín”, ktorý pre nás pripravila agentúra Elite/Monday Lovers,“ približuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.
Peter Michalka, kreatívny riaditeľ Elite/Monday Lovers dopĺňa: „Sám som to počas pandémie zažil. Chcel som sa naučiť variť nejaké cool tradičné jedlo – teda segedínsky guláš, tak som zavolal mame, aby poradila čo a ako. Pandémia skončila a ja som mohol rodičov pozvať na večeru. A to sa stalo motívom novej kampane pre Orange. Varenie a podávanie segedínu.“
Podľa slov Alexandry Piskunovej ide o „skutočné insighty, ktoré prirodzene spájajú rodiny, spájajú generácie a zároveň nás prirodzene prepájajú s technológiami. A presne o tom sú naše produkty a naša ponuka. Vďaka výhodnému spájaniu služieb sa naši zákazníci dokážu ešte výhodnejšie spájať so svoj blízkymi, s informáciami alebo zábavou.“
Vizitka kampane:
Názov kampane: Love - výhodné spojenie
Klient: Orange Slovensko, a.s./Hana Čupilová, Jana Danihelová, Pavel Buršík
Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers
Stratégia: Peter Šurin, Šimon Gál
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák, Ivan Tichý
Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský
Account: Eva Pevná
Mediálna agentúra: MediaCom
Použité médiá: TV + online + POS + kino
Termín nasadenia: 18.5.2022 – 10.7.2022
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Řehořek