Telekom letná kampaň
StoryEditor

Motívom letnej kampane Telekomu je fenomén zvaný Mamil

03.06.2022, 21:33
Autor:
rmrm

Kampaň od MUW Saatchi & Saatchi štartuje v pondelok. Pozrite si ju v predstihu.

Telekom vo svojej novej kampani predstavuje balík Vždy online, ktorý sa dá bezplatne aktivovať v Telekom aplikácii. Tento balík umožňuje zákazníkom dátovať nižšou rýchlosťou, aj keď si minú dáta vo svojom paušále.

Na základe prieskumov vieme, že existuje skupina zákazníkov, ktorí si dáta šetria z obavy, že by v danom mesiaci ostali náhodou bez dát. Pre týchto zákazníkov máme už dlhšie riešenie v podobe balíka Vždy online, ktorý si môžu zadarmo aktivovať v mesiaci, v ktorom si minú dáta. Rýchlosť pripojenia stačí na to dôležité, ako napríklad mobilné bankové aplikácie, četovanie, používanie navigácie, predpoveď počasia. Tieto aplikácie zákazníci často využívajú aj na svojich turistických či cyklistických výletoch,“ uviedol Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie zo spoločnosti Slovak Telekom.

Preto kreatívci z MUW Saatchi & Saatchi priniesli ideu letnej kampane, ktorá vychádza z fenoménu Mamil. Mamilovia sú páni v stredných rokoch, ktorí sa vo svojom voľnom čase radi oblečú do priliehavého cyklistického oblečenia a vyrazia na bicykel.

Mamilov často stretávam počas cyklovýletov na Bielom kríži. Nad ich zobrazením v reklame sme v tíme uvažovali už dávnejšie, ale až teraz prišlo zadanie, kde sa dokonale hodili. Teším sa, že si náš klient vybral práve túto cestu,“ približuje vznik nápadu Veronika Holaňová, senior art directorka MUW Saatchi & Saatchi.

Televízny spot podfarbuje hit od americkej skupiny LMFAO – Sexy And I Know It. „Od začiatku sme vedeli, že tento spot musí sprevádzať práve táto skladba. Dokonale vystihuje pocit, aký mamilovia prežívajú na bicykli, a zároveň vtipne podčiarkuje dynamiku spotu,“ dopĺňa Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi.

S rovnakým hitom, ako aj s rovnakými hrdinami, sa diváci stretnú aj v ďalšom spote, ktorý predstavuje hardvérovú ponuku Telekomu.

ATL kampaň odštartuje 6. júna a jej súčasťou budú aj online bannery, online videa a sociálne médiá.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik, Sabina Lukáčová

Art Director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Zuzana Havranová

Strategy Planner: Kamil Charvát

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Marek Partyš

Kamera: Tomáš Kotas

Postprodukcia: Ekran

Zvuková produkcia: K2 Studio

Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček 02 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 03 - Modified: 2023-07-04 10:36:45 - Feat.: - Title: Nákupný gigant Eurovea priniesol novú obchodnú pasáž aj vizuálnu identitu 04 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 05 - Modified: 2022-08-24 09:00:05 - Feat.: - Title: Telekom: Máme optický internet, ktorý je WOW!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:10