Pozíciu Head of Strategy bude v agentúre Zaraguza po novom zastávať Patrícia Reichlová. Patrícia má viacero cenných skúseností nielen z reklamných agentúr, ale taktiež z klientskej strany či aktivít v neziskovom sektore.
Začínala ako strategička v reklamnej agentúre MUW Saatchi & Saatchi, kde okrem ČSOB a Šarišu pracovala aj pre ďalších veľkých klientov, ako sú Slovak Telekom, Jameson, Kooperativa a Ryba Košice. Stála napríkald pri zrode komunikačného konceptu pre bankového klienta ČSOB – Sova či pri vzniku strategickej platformy pre klienta Šariš – S iskrou v srdci.
Po takmer troch rokoch v agentúre prešla na klientsku stranu, kde pôsobila ako marketingová špecialistka pre Motor-Car. Neskôr prijala ponuku reklamnej agentúry Jandl, kde pracovala nielen ako Senior Stratég pre klientov Coop Jednota, Absolut a Plamienok, ale aj ako vedúca strategického a social media oddelenia.
„Veľmi sa teším, že Patrícia prijala ponuku pracovať u nás v Zaraguze. Jej doterajšie skúsenosti z agentúrneho aj klientskeho prostredia považujem za veľkú výhodu. Som presvedčená, že bude veľkým prínosom pre agentúru aj pre našich klientov,“ hovorí Anna Dzurjaníková, CEO Zaraguzy.