StoryEditor

Lidl mal výstavu v centre Bratislavy

10.06.2022, 11:15
Autor:
redred

Netradičnou inštaláciou pokračoval v boji proti predsudkom.

Každý zamestnanec má právo na to, aby sa cítil v práci príjemne a to bez ohľadu na vek, pohlavie, farbu pleti, fyzický vzhľad či sexuálnu orientáciu. Lidl v tejto súvislosti už realizoval sériu aktivít v rámci internej aj externej komunikácie, ktoré mali za cieľ zlepšiť pracovné prostredie a zároveň scitlivieť spoločnosť a ostatných zamestnávateľov.

„Kampaň Rôzni = Rovní sme odštartovali tlačovou konferenciou, ktorá otvorila  diskusiu o podmienkach žien, ľudí s hendikepom i seniorov v práci. K téme rovnosti v odmeňovaní sme pristúpili s viacerými kreatívnymi pohľadmi od dynamickej optickej ilúzie, na ktorú sme využili takzvanú Ames room, cez statickú ilúziu na vizuáloch až po „oslavu“ konca ženského roka. Priamu pomoc zamestnankyniam v boji proti domácemu násiliu sme zasa priniesli projektom Medzi nami dievčatami“, uvádza Veronika Bátorová, ambasádorka diverzity a inklúzie z Lidl Slovenská republika.

image

Lidl umelecká inštalácia Bohemia Gallery

Ďalšou aktivitou, ktorou chcel diskont prispieť v boji proti predsudkom bola netradičná inštalácia v centre Bratislavy. Pracovala s pojmom ochranný odev, ktorý sa bežne používa na identifikáciu zamestnankýň a zamestnancov na pracovisku, na ochranu proti úrazom, prípadne proti požiarom. V tomto prípade bol však ochranný odev použitý metaforicky proti predsudkom.

image

Lidl umelecká inštalácia Bohemia Gallery

„Umelecká inštalácia vo výklade Bohéma Gallery na námestí SNP tak prenesením významu ukazuje, že Lidl rešpektuje všetkých. Bez ohľadu na vek, pohlavie, národnosť, farbu pleti, sexuálnu orientáciu, vierovyznanie či zdravotný stav“, dodáva Veronika Bátorová.

image

Lidl umelecká inštalácia Bohemia Gallery

Výstava ukázala tri rôzne druhy pracovného odevu zamestnancov Lidl, ktoré bežne nosia v práci. Postavy robil výnimočným práve ich tieň, ktorý máme všetci jedinečný. Kampaň prebiehala súčasne aj v online priestore na Facebooku, Instagrame a LinkedIn a bola sprevádzaná internými aktivitami pre zamestnancov, ktorí v súťažiach mohlo ukázať, čím sú výnimoční.

V budúcnosti plánuje Lidl podniknúť ďalšie kroky zamerané napríklad na podporu starších, medzigeneračnú solidaritu a zároveň má rozpracované projekty na podporu každej z dotknutých skupín. Nedávno tiež zintenzívnila komunikáciu v súvislosti so situáciou na Ukrajine a integráciou presídlencov do pracovného procesu a života.

01 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 02 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 03 - Modified: 2023-09-07 08:55:12 - Feat.: - Title: Lidl prináša Slovensku viac ako 1,6 miliardy eur ročne 04 - Modified: 2023-07-21 08:29:46 - Feat.: - Title: Keď dobro víťazí nad zlom: Lidl pomáha rozprávkami detskému kardiocentru 05 - Modified: 2023-04-13 14:10:31 - Feat.: - Title: Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 14:41