Podľa britského denníka The Sun celý virálny trend odštartovala používateľka TikToku s prezývkou @misskatiefett, ktorá zverejnila video so slovami: „Niekto mi povedal, že logo Lidla vyzerá ako pes, čo hrá na klavíri. A teraz už tam nevidím nič iné.“
Spočiatku nenápadná poznámka vyvolala lavínu reakcií. Ďalší používatelia začali skúmať, čo sa vlastne za nápisom Lidl skrýva, upravovali logo podľa svojej fantázie a zdieľali vlastné verzie psa-klaviristu, aby bola domnelá silueta zvieraťa ešte zreteľnejšia.
„Sociálne siete fungujú rýchlo. Väčšina trendov trvá len pár hodín. Pes v logu Lidla je jeden z tých zábavných momentov, ktoré pobavia a tým to končí. Ľudí zaujme, že ho nevidí každý – to zvyšuje zapojenie. A algoritmus to vyhodnotí ako zaujímavý obsah, ktorý šíri ďalej,“ vysvetľuje Ondřej Tyleček, riaditeľ ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

