StoryEditor

Výzva na ďalší polrok? Zvládnuť situáciu s vypredanosťou televízie

28.06.2022, 21:30

Šéf OMD Slovakia Jozef Keresteš hovorí pre Stratégie aj o tom, ako sa vyvíja dnes mediálny trh..

V lete to budú dva roky, čo Jozef Keresteš prebral vedenie mediálnej agentúry OMD Slovakia. O rok nato prišiel covid a neskôr vojna na Ukrajine. Ako ovplyvnili tieto udalosti nielen vývoj v agentúre, ale aj na trhu, hovorí pre Stratégie: „Určite je väčší tlak na efektivitu, aj keď ten tu bol, samozrejme, vždy. My aj klienti hľadáme riešenia, ako využiť rovnaký rozpočet a byť viac videní či dosiahnuť viac konverzií.“

Nedávno sme omylom uviedli k vášmu menu inú agentúru. Vraj sa vás pýtali, či odchádzate.

Nie, nikam neodchádzam (smiech).

Vedenie agentúry ste prebrali približne pred dvoma rokmi. Čím dnes prechádza agentúra po dvoch covidových rokoch a začiatku tohto vojnového?

Myslím si, že je to nastavenie agentúry. Jednotlivé tímy sme nastavili tak, aby reflektovali požiadavky klientov. Integrácia digitálu a contentu do komunikačných stratégií je viac ako aktuálna. Smerom k trhu je tu stále otázka vypredanosti televízií a v neposlednom rade aj riešenie cielenia bez cookies.

Ako ovplyvnili tieto udalosti vývoj v agentúre?

Nemyslím si, že posledné dva roky výrazne ovplyvnili interný vývoj, skôr vnímam, že sa mení prostredie, menia sa požiadavky na nás a my na ne musíme reagovať.

To znamená?

Musíme viac analyzovať, aby sme prichádzali s relevantnými riešeniami, ktoré berú do úvahy aktuálnu situáciu na trhu, nielen mediálnom, a, samozrejme, zmeny v spotrebiteľskom správaní.

Je tlak na efektivitu?

Určite je väčší tlak na efektivitu, aj keď ten tu bol, samozrejme, vždy. My aj klienti hľadáme riešenia, ako využiť rovnaký rozpočet a byť viac videní či dosiahnuť viac konverzií.

Chápem, že je tlak na efektivitu aj televízie, týka sa to aj spoluprác s vopred dohodnutými celoročnými commitmentmi?

Našou úlohou na konci každého roka je, aby sme dohodli pre klienta najlepšie podmienky na nasledujúci rok. Nie vždy je to len o cene GRP, musíme zvážiť viac faktorov, napríklad potenciál zásahu či riziko vypredanosti, a prísť s optimálnym riešením ušitým na mieru každého klienta. Nie vždy najnižšia cena za rating musí byť tá najlepšia možnosť.

Môžu sa preho...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 02 - Modified: 2023-06-27 07:05:48 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Výhody AI sú nesporné, ale pokrok treba usmerniť 03 - Modified: 2023-06-06 19:17:59 - Feat.: - Title: Experti mediálnych agentúr: Rastie tlak na efektivitu reklamy, ale v investíciách vládne mierny optimizmus 04 - Modified: 2023-04-18 10:44:52 - Feat.: - Title: Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2022-08-05 08:45:02 - Feat.: - Title: Tesco má novú PR manažérku. Stala sa ňou Mária Zerzanová
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 03:10