Sandra Flemrová: Kampaň Cirkulka a historicky známa Vianočná kampaň
StoryEditor

Dievčatko z vianočnej reklamy na Kofolu je späť. Nová reklama sa hrá aj s claimom: Keď ju miluješ, "cirkulkuješ"

01.07.2022, 10:33
Autor:
redred

V spote plnom „negatív“ upozorňuje na pozitívny prínos novej obalovej cesty s názvom Cirkulka.

Kofola vracia do obchodov vratné sklenené fľaše a na obrazovky po takmer 20 rokoch Sandru Flemrovú.

„S Cirkulkou vraciame osvedčené sklenené obaly na nápoje aj do domácností našich fanúšikov. Nápad znovu vrátiť do hry aj dievčatko „nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím“ prišiel teda úplne prirodzene,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko. „Nielenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 rokov, ale zároveň patrí k mladej generácii, pre ktorú je udržateľnosť kľúčová. A keďže cirkulácia fliaš je o vracaní sa, vrátila sa aj Sandra,“ vysvetľuje Pavol Chalupka. Sandru koncept Cirkulky, ale aj dlhodobá udržateľná stratégia Kofoly zaujali, preto s ponukou znovu účinkovať v reklame bez váhania súhlasila.

Sandra Flemrová, 23-ročná sestrička v zubnej ambulancii, ktorá sa preslávila práve ako dievčatko z vianočnej reklamy na Kofolu, sa tak s touto značkou spája opäť a stala sa tvárou Cirkulky, systému vratných sklenených fliaš, v ktorých sa po novom predáva Kofola, Vinea a Rajec.

Tvorcom kampane je agentúra Darwin and the Machines: „Jednoducho sme chceli hovoriť pravdu. A tá je taká, že ak milujeme prírodu, tak odniesť ťažšie sklenené fľaše za to stojí. Navyše nápoje z Cirkulky skvelo chutia. Odrazili sme sa teda od slávneho sloganu “Keď ju miluješ, nie je čo riešiť” a mysleli pri ňom nielen na produkt, ale aj svet okolo nás,“ hovorí za kreatívu Martin Blaško, CEO Darwin and Machines.

Spot ukazuje Cirkulku ako cestu, ktorá je síce ťažšia ako iné obaly, vŕzga, aj cinká, ale ponúka spotrebiteľom novú alternatívu, ako si vychutnať nápoje v tradičnom obale, ktorý je šetrný k prírode. „O tom, že vrátime niektoré nápoje do skla aj pre domácnosti, sme uvažovali už niekoľko rokov. Dali sme preto spraviť analýzu celého životného cyklu výrobku a jeho vplyvu na životné prostredie, od výroby obalu, cez plnenie nápoja, prepravu do obchodu a späť v prípade vratného skla, a vyšlo nám, že Cirkulke, teda vratným skleneným fľašiam, stačí iba niekoľko cyklov, aby ich uhlíková stopa bola nižšia ako u iných obalov,“ dopĺňa Pavol Chalupka.

Celodenné natáčanie prebiehalo na slovenskom Záhorí. Spolu so Sandrou Flemrovou si v reklame zahral aj študent pražskej Divadelnej akadémie múzických umení David Petrželka. Réžie spotu sa ujal Ruy Okamura.

Nová reklama na Cirkulku od Kofoly bude od 2. júla 2022 na televíznych obrazovkách Markízy a na sociálnych sieťach sa objavia ďalšie mini príbehy.

Vizitka kampane:
Štart televíznej kampane: sobota 2. júla 2022
Kreatívny koncept a supervízia: Darwin and the Machines
Produkcia spotu: Globe production
Réžia: Ruy Okamura
Herci: Sandra Flemrová, David Petrželka
Hudba: FATMUSIC
Kľúčové vizuály a rozpracovanie: Darwin and the Machines
PR: 1st CLASS AGENCY (SK), ACC PR (CZ)
Mediálna agentúra: Unimedia (SK), Knowmedia (CZ)

01 - Modified: 2022-09-19 11:54:48 - Feat.: - Title: FLEMA MEDIA AWARDS 2022: Zoznam finalistov je kompletný, sú v ňom viaceré práce zo Slovenska 02 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 03 - Modified: 2022-08-26 07:17:31 - Feat.: - Title: AVON: Ružová je farbou prevencie 04 - Modified: 2022-08-26 07:12:38 - Feat.: - Title: JUB: Vymaľuj s nami Slovensko 05 - Modified: 2022-08-25 11:22:40 - Feat.: - Title: Jigsaw, dcérska spoločnosti Googlu, bojuje proti dezinformáciám o ukrajinských utečenoch
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 01:38