StoryEditor

Inšpirácia z Cannes: Najprovokatívnejšie projekty

12.07.2022, 07:00
Autor:
redred

Vybrali sme projekty, ktoré si vysluhujú menej pozornosti, no prinášajú o to viac inšpirácie.

Kategória Titanium na festivale Cannes Lions patrí medzi kategórie, ktoré si nevysluhujú takú pozornosť ako ostatné. Ostávajú spolu s Glass či Entertainment kategóriou mierne mimo okruh pozornosti, na ktorú sme zvyknutí napríklad pri filmových či outdoorových kategóriách. Prináša však nemenej zaujímavé projekty. Titanium je kategória, do ktorej svetové agentúry prihlasujú práce, ktoré sú provokatívne a udajú trochu iný smer....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií 04 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 05 - Modified: 2025-08-15 08:52:29 - Feat.: - Title: O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 22:57