StoryEditor

Inšpirácia z Cannes: Najprovokatívnejšie projekty

12.07.2022, 07:00
Autor:
redred

Vybrali sme projekty, ktoré si vysluhujú menej pozornosti, no prinášajú o to viac inšpirácie.

Kategória Titanium na festivale Cannes Lions patrí medzi kategórie, ktoré si nevysluhujú takú pozornosť ako ostatné. Ostávajú spolu s Glass či Entertainment kategóriou mierne mimo okruh pozornosti, na ktorú sme zvyknutí napríklad pri filmových či outdoorových kategóriách. Prináša však nemenej zaujímavé projekty. Titanium je kategória, do ktorej svetové agentúry prihlasujú práce, ktoré sú provokatívne a udajú trochu iný smer....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií 02 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 03 - Modified: 2025-08-15 08:52:29 - Feat.: - Title: O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení 04 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile 05 - Modified: 2025-08-08 10:21:19 - Feat.: - Title: Lepší život sa začína v kuchyni – ako aj nová kampaň IKEA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 10:57