Milovníci kreatívnych reklám si budú môcť na Tyršovom nábreží v Bratislave prísť na svoje. Už tento štvrtok 14. júla o 17:00 sa na mestskej pláži pri Dunaji, na ktorej sa „Tyršák“ nachádza, budú premietať vybrané najlepšie svetové reklamy. Tie ocenili svetoví porotcovia na najväčšom festivale kreativity Cannes Lions v júni tohto roka.
Event bude sprevádzať Peter Holík z marketingového oddelenia Slovenskej sporiteľne, ktorý údajne vedie v počte prednášok, ktoré navštívil a Róbert Slovák, ktorý vedie vlastnú agentúru a canneskeho festivalu sa priamo zúčastnil. Diskutovať budú o projektoch, ktoré boli tento rok označené ako najlepšie či najkreatívnejšie.
Rovnako na event príde Jakub Svetlík, ktorý si z festivalu spolu s Monikou Farkašovou odniesol zlato za prácu v súťaži Young Lions. Pripísal si tak doterajší najväčší úspech mladých slovenských kreatívcov v zahraničí. Dvojica prišla s nápadom, ako zlepšiť vzdelanie pre africké deti.
Cannes Lions je svetová prehliadka toho najinšpiratívnejšieho, čo reklamné agentúry z celého sveta dokázali za posledný rok vytvoriť. Ich tvorbu pozorne od začiatku festivalu sledujeme a vyberáme pre vás práce, ktoré získali najvyššie ocenenie a tiež práce, ktoré my v Stratégiách považujeme za inšpiratívne.
Aj preto sme sami zvedaví, ktoré z nich vyberajú organizátori ako tie, ktoré stoja za zmienku. Event nájdete aj na Facebooku.
Event organizuje skupina Ľudia z marketingu, ktorá svojvoľne spája odborníkov na komunikáciu na Slovensku. Spoznať ju môžete ako facebookovú skupinu.