Aby predajne potravín mohli svojim zákazníkom ponúknuť každý deň čerstvé ovocie a zeleninu, musia spolupracovať s osvedčenými dodávateľmi. COOP Jednota si svojich dodávateľov dôkladne vyberá. Sú to poctiví domáci pestovatelia hrdí na plody svojej práce a ochotní čeliť všemožným nástrahám, len aby si zákazníci mohli pochutnať na čerstvých vitamínoch.
Ako informovala Kristína Lenárová, account manager agentúry JANDL, tento prístup ilustruje aj najčerstvejšia kampaň COOP Jednoty z produkcie reklamnej agentúry JANDL, ktorá už štrnásť rokov komunikuje ich posolstvá vo forme zábavných príbehov nielen zo salaša. Známa dvojica tohto dlhodobého reklamného konceptu, bača a honelník, tu vystupujú v roliach dodávateľov, ktorých nič nezaskočí. Vynájdu sa aj v situácii, ktorá na prvý pohľad vyzerá beznádejná.
Ako už pri televíznych spotoch COOP Jednoty býva zvykom, často sú podporené známou melódiou upravenou do ľudovkového aranžmánu. Platí to aj v tomto prípade, pričom samotná skladba vyzdvihuje pointu celého príbehu.
Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Patrícia Reichlová
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Manager: Lucia Bocová
Account Executive: Martin Hudák
Media planners: Matej Macho
Produkcia: Kimono