Hyundai je značka, ktorá si zakladá na technológiách, neustálom inovovaní a zábave z jazdy. V jednej línii s touto filozofiou ide aj jej vstup na TikTok, ktorý je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou globálne aj na Slovensku, informuje o novom komunikačnom kanáli agentúra.
Nad TikTokom ako novou sociálnou sieťou uvažovala automobilka už dlhšie. Doteraz pôsobila na Facebooku a Instagrame, kde prinášala skôr informačne nabitý obsah.
“Všetci zažívame náročné časy, ako by bolo menej dôvodov usmievať sa. Preto sme si povedali, že práve toto je ten správny čas na to, aby sme v spolupráci s agentúrou Respect APP ukázali ešte zábavnejšiu a menej formálnu tvár našej značky. Na TikToku chceme našich sledovateľov zabávať a ak sa podarí, aj niečo nové o aktuálnych a nastupujúcich trendoch v mobilite naučiť,“ hovorí pre médiá Marek Kopča, marketing a PR riaditeľ Hyundai Slovensko.
Spolupráca odštartovala začiatkom leta videom s tanečníkom Lacim Strikom, dlhodobým ambasádorom značky, ktorý si pri príležitosti prvého príspevku zatancoval na trendovú hudbu Jiggle Jiggle.
Postupne pribúdajú videá, ktoré chcú diváka pobaviť, rozosmiať a vďaka situáciám, ktoré všetci poznáme zo života, tiež stotožniť s nimi. Napríklad v týchto videách vidíme, ako to vyzerá v aute, keď váš spolujazdec začne jesť, no vy máte práve nové poťahy, alebo ako môže vyzerať naše parkovanie na zaplnenom parkovisku.
„S naším prvým TikTok klientom sa nám podaril nárast sledovateľov z 2 tisíc na vyše 50 tisíc a celkový počet organických videní na ich videách presiahol 20 miliónov. S Hyundai máme za sebou úvodnú produkciu, ale už teraz môžem povedať, že naša spolupráca je jazda v tom najlepšom zmysle slova,“ hovorí Yolka Udičová, spolumajiteľka Respect APP
„TikTok je na Slovensku stále na začiatku. Veľa ľudí nepozná benchmarky a to, čo niekto prezentuje ako super čísla sú často v skutočnosti len priemerné výsledky. Slovami môjho obľúbeného spotu z Cannes, We are living in confusing times. J O to viac si vážime, že môžeme pracovať na tvorbe unikátneho obsahu už pre druhého veľkého klienta. Využijeme všetko TikTokové know how, ktoré sme získali za ostatné mesiace a veríme, že dôveru Hyundai-u nesklameme,“ opísal kreatívny riaditeľ Respect APP, Lukáš Lukonič.
Respect APP pripravoval úspešne videá aj pre Kaufland.
Prednedávnom sa na Tik Tok pridala aj značke ŠKODA, ktorá svoju stratégiu na TikToku postavila rovnako na zábavnom obsahu, v ktorom sa na nič nehrá.