Kaufland s novým spotom
StoryEditor

Skrúcaný aj lietajúci Kandráč. Kaufland má nový spot od THIS IS LOCCO

20.07.2022, 15:13
Autor:
redred

Je pokračovaním konceptu S Kaufland Card je za hviezdu každý. Aj tentokrát THIS IS LOCCO prekvapilo slovenskú celebritu.

Cieľom súčasnej kampane Kaufland je odkomunikovať letnú súťaž s Kaufland Card o poukážky na nákup v Kauflande v celkovej hodnote 60 000 eur.

Kreatívny koncept S Kaufland Card je za hviezdu každý stiera rozdiely medzi celebritou a bežným zákazníkom. V novom spote sa opäť objavila televízna hviezda, ktorú zradí jej ego. Tento raz ide o Ondreja Kandráča, ktorý zle pochopí otázku svojho kamaráta Števa Skrúcaného a automaticky predpokladá, že ho vyzýva na husľové sólo, kým on sa pýtal iba na hranie v letnej súťaži Kauflandu.

Dôležitú úlohu hrá v spote i čerstvosť ako dlhodobá hodnota Kauflandu. Spot sa odohráva na grilovačke, ktorá poskytuje ideálnu príležitosť na prezentáciu čerstvých produktov z Kauflandu, pečiva, mäsa, ovocia aj zeleniny. Nachádzame sa predsa v záhrade televíznej hviezdy. Pre ňu nie je okázalosť obyčajnej grilovačky ničím novým.

„Letná súťaž opäť dokazuje, že ak je dobre nastavený koncept, jeho rozvíjanie je prakticky neobmedzené. Dokonca výborne funguje aj bez hlavnej tváre, Michala Hudáka, ktorý sa tentoraz objaví len ako hlas v packshote,“ hovorí Juraj Kováč, creative & strategy director THIS IS LOCCO.

„Príjemný letný spot je založený na jednoduchej slovnej hračke, no produkčne sme si doslova,uleteli‘. Veríme, že lietajúci Kandráč bude ľudí dobre baviť,“ dodáva Martin Polakovič, senior copywriter THIS IS LOCCO.

„Od samotného štartu nášho vernostného programu Kaufland Card je jedným z jeho hlavných cieľov prinášať zákazníkom pravidelne tie najatraktívnejšie výhody a benefity. Veríme, že ich poteší aj naša aktuálna letná súťaž, ktorá len potvrdzuje, že s našou kartou môže vyhrávať každý,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Spot režírovali dvaja režiséri, Novák a Nguyen, pod produkciou je podpísaný Playground 13. Aktuálne je nasadený v TV aj online, kampaň prebieha aj v OOH.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Michal Ružica

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Playground 13

Réžia: Novák & Nguyen

01 - Modified: 2022-07-26 10:07:34 - Feat.: - Title: Svetové i slovenské značky sa hlásia k LGBT komunite. Sú však kritizované, spoločnosť chce viac 02 - Modified: 2022-07-25 13:28:49 - Feat.: - Title: Čo majú spoločné kliešte a barbershop Harold‘s? 03 - Modified: 2022-07-25 11:50:12 - Feat.: - Title: Značka topánok Vasky rozbieha kampaň. Päť influencerov bude prekonávať vlastné hranice 04 - Modified: 2022-07-25 15:18:47 - Feat.: - Title: Coca-Cola s novou kampaňou. So známymi spevákmi aj s letnou súťažou 05 - Modified: 2022-07-21 10:26:23 - Feat.: - Title: Burger King pritvrdil. Počas kampane vám naservíruje len bezmäsitý burger
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. júl 2022 15:26