Cieľom súčasnej kampane Kaufland je odkomunikovať letnú súťaž s Kaufland Card o poukážky na nákup v Kauflande v celkovej hodnote 60 000 eur.
Kreatívny koncept S Kaufland Card je za hviezdu každý stiera rozdiely medzi celebritou a bežným zákazníkom. V novom spote sa opäť objavila televízna hviezda, ktorú zradí jej ego. Tento raz ide o Ondreja Kandráča, ktorý zle pochopí otázku svojho kamaráta Števa Skrúcaného a automaticky predpokladá, že ho vyzýva na husľové sólo, kým on sa pýtal iba na hranie v letnej súťaži Kauflandu.
Dôležitú úlohu hrá v spote i čerstvosť ako dlhodobá hodnota Kauflandu. Spot sa odohráva na grilovačke, ktorá poskytuje ideálnu príležitosť na prezentáciu čerstvých produktov z Kauflandu, pečiva, mäsa, ovocia aj zeleniny. Nachádzame sa predsa v záhrade televíznej hviezdy. Pre ňu nie je okázalosť obyčajnej grilovačky ničím novým.
„Letná súťaž opäť dokazuje, že ak je dobre nastavený koncept, jeho rozvíjanie je prakticky neobmedzené. Dokonca výborne funguje aj bez hlavnej tváre, Michala Hudáka, ktorý sa tentoraz objaví len ako hlas v packshote,“ hovorí Juraj Kováč, creative & strategy director THIS IS LOCCO.
„Príjemný letný spot je založený na jednoduchej slovnej hračke, no produkčne sme si doslova,uleteli‘. Veríme, že lietajúci Kandráč bude ľudí dobre baviť,“ dodáva Martin Polakovič, senior copywriter THIS IS LOCCO.
„Od samotného štartu nášho vernostného programu Kaufland Card je jedným z jeho hlavných cieľov prinášať zákazníkom pravidelne tie najatraktívnejšie výhody a benefity. Veríme, že ich poteší aj naša aktuálna letná súťaž, ktorá len potvrdzuje, že s našou kartou môže vyhrávať každý,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Spot režírovali dvaja režiséri, Novák a Nguyen, pod produkciou je podpísaný Playground 13. Aktuálne je nasadený v TV aj online, kampaň prebieha aj v OOH.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič
Account Manager: Michal Ružica
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Playground 13
Réžia: Novák & Nguyen