„Čo chceš, môžeš“, to je motto, ktoré sprevádza značku Vasky od samého začiatku existencie. A riadi sa ním aj veľká letná kampaň, v ktorej sa Vasky spájajú s poprednými českými influencermi a vyzývajú svojich zákazníkov, aby toto leto venovali novým zážitkom a prekonávaniu svojich hraníc, uvádza značka vo svojej tlačovej správe o kampani.
V najnovšej kampani využíva päticu známych influencerov či hercov, ktorí budú prekonávať svoje hranice a všetky zaznamenávať na socálnych sieťach či v denníku. Zástupcovia značky vnímajú leto ako dobrú príležitosť posúvať svoje hranice, a sú presvedčení, že tak môže urobiť ktokoľvek práve vo Vaskách. „Vo Vaskách sme si vždy priali, aby ľudia cestovali v našich topánkach a objavovali nové miesta aj seba samých. Po dvoch rokoch tu máme konečne poriadne leto bez rôznych opatrení, a tak chceme našu Vasky komunitu vyzvať, aby sa pri poznávaní nebáli vykročiť mimo svojej komfortnej zóny a posúvať svoje hranice. „Čo chceš, môžeš.” Heslo, ktorým sa riadim podľa svojho vzoru Tomáša Baťu a riadia sa ním aj všetci vo firme, je claimom pre túto kampaň. Vyjadruje to totiž celý môj životný príbeh aj to, čomu verím. Len sme k tomu claimu pridali ešte druhú časť „Čo chceš, môžeš. Čo chceš, zvládneš,” hovorí ku kampani zakladateľ značky Václav Staněk, ktorý sám prekonal počas svojho života mnoho prekážok.
Zaujímavou linkou, ktorá spája všetkých odvážnych, bude cestovný denník, ktorý poputuje medzi influencermi aj zákazníkmi a na konci kampane by mal doputovať späť do Vasiek aj so všetkými zážitkami. „Už teraz sme veľmi zvedaví, čo všetko bude tento putovný denník ukrývať,“ priznávajú zástupcovia značky.
Do veľkej letnej kampane sa s Vaskami zapojila pätica známych influencerov, ktorí sa do toho poriadne „obuli“ a vyrazili prekonať svoje hranice a splniť si svoje sny. Sledovať môžete päť statočných, ako ich zástupcovia značky nazývajú, medzi ktorými sú herec Marek Lambora, herečka Anna Kaderávková, Daniel „GoGo“ Štrauch, Peter „Pedro“ Hybš a Gabriela Drdošová. A svoje mantinely v lete, samozrejme, posúva aj zakladateľ značky Václav Staněk, ktorý sa vydal na 26 metrov dlhú cestu po slackline vo výške 28 metrov nad zemou, ktorú mu pripravilo zoskupenie Slackshow. „Chceme ukázať, že naše topánky sú vhodné na množstvo rôznych aktivít. Napokon sa nám podarilo rozšíriť portfólio natoľko, že už naozaj máme topánky na každú príležitosť,“ hovorí nový marketingový riaditeľ značky Vasky, Marek Dobrý.
Sledovať kampaň a zapojiť sa do nej môžete napríklad na Instagrame. Zapojiť sa do výzvy prekonať prekážky vo Vaskách môžete pod hashtagom #dejtosvaskami. Takto sa pätica influencerov predstavila, vidieť môžete aj zakladateľa so zápisníkom zážitkov.
Kampaň, ktorá pobeží na sociálnych sieťach od 12. júla do 31. augusta 2022, chce vyburcovať zákazníkov k tomu, aby si poriadne užili leto, plnili svoje sny a budovali svoje sebavedomie. Pripravené sú súťaže, výzvy a aj odmeny. „Je to naša prvá väčšia kampaň spojená s influencermi. Doteraz sme mali skôr jednotlivé spolupráce, a tak sme zvedaví, aký bude mať ohlas. V kampani máme tváre, s ktorými sme v minulosti už pracovali, ale aj zopár nových. Všetci sa do kampane pustili s neuveriteľným zapálením, za čo sme veľmi vďační,“ dodáva Karolína Ježková, influencer manažérka a tlačová hovorkyňa. Jednotlivé zážitky, ktoré pre kampaň zabezpečuje agentúra ADROP, budú influenceri odhaľovať v priebehu leta.