Coca-Cola spustila kampaň so známymi spevákmi.
StoryEditor

Coca-Cola s novou kampaňou. So známymi spevákmi aj s letnou súťažou

25.07.2022, 17:18
Autor:
redred

Značka spustila letnú sériu spotov založenú na hudbe.

Coca-Cola vo svojej novej 360 stupňovej kampani využíva hudbu ako ústredný motív. Chce tak prebudiť v ľuďoch emócie a naladiť ich na spoločnú vlnu, uvádza v správe agentúra Seesame, ktorá zastupuje vzťahy s médiami pre značku na Slovensku.

Coca-Cola spustila kampaň v júli a je zameraná na hudbu a zážitky s ňou spojené. Medzi hlavné piliere kampane patria nové televízne spoty a tiež spoty, ktoré komunikujú spotrebiteľskú súťaž pre všetkých. Ambasádori kampane z radov hudobníkov z celého sveta v moodových spotoch predstavujú vlastné originálne poňatie piesne A Kind of Magic od kapely Queen. 

Výnimočnosť svojich spotov vidí značka v spojení zahraničných a lokálnych interpretoch. Ide teda o hudobné spoty, ktoré slúžia ako televízne spoty a ktoré nás majú sprevádzať počas leta. V spotoch sa objaví Griff, TRI.BE či Ari Lennox. Na Slovensku a v Českej republike je tohtoročným hlavným ambasádorom obľúbená popová skupina Mirai. Spoty začínajú zobrazení hudobných interpretov na hudobnej scéne a v úvode máte skutočne pocit, že ide o dobre nabitý hudobný klip. Ten sa však odohráva vo vnútri fľašky Coca-Coly, ktorú práve pije študent v študentskej knižnici. Po prvom osviežujúcom dúšku v ňom hudba akoby zostávala.

 

Vytvorená bola aj globálna hudobná platforma Coke Studio, ktorá dáva šancu mladým talentom rozvinúť ich potenciál a osloviť nové publikum, píše agentúra. Kampaň tiež môžete vidieť aj tejto rozrábke: 

 

 

V rámci kampane značka Coca-Cola komunikuje aj novú príchuť Coca-Cola Zero Lime. Na vybraných hudobných akciách na Slovensku a v Česku sa fanúšikovia stretnú s Coke zónou, v ktorej budú na nich čakať najrôznejšie hry a súťaže o festivalové ceny, alebo možnosť stretnúť sa s hlavným ambasádorom kampane, kapelou Mirai. „Leto si na festivalovej šnúre zakaždým užívame naplno. Ľudia sa prichádzajú baviť a pozitívna energia, ktorú publikum vytvára, nám neskutočne zlepšuje náladu. Coca-Cola vo svojej novej kampani túto vášeň skvele vystihla a my sme radi, že môžeme byť jej súčasťou,“ hovorí frontman skupiny Mirai Navrátil.

image

Coca-Cola v kampani spustila súťaž

image

Coca-Cola v kampani spustila súťaž

image

Coca-Cola v kampani spustila súťaž

 

Na hudobné festivaly, ako je napríklad Benátska! Přehrady Fest (Vranov, Seč, Veselí n. Lužnice), Hudba žije Bojnice alebo Hip Hop žije Ostrava sa potom vďaka kampani Coca-Cola pozrie mnoho fanúšikov úplne zadarmo. Vstupenky je možné vyhrať v aplikácii, ktorú je možné ľahko stiahnuť a otvoriť pomocou QR kódu na fľašiach Coca-Cola. Potom už stačí len zadať súťažný kód spod viečka fľaše a zahrať si hru o ceny. Medzi nimi sú vstupenky na koncert Mirai, Samsung reproduktory či Coca-Cola merch.

Komplexná 360-stupňová komunikácia však využíva aj ďalšie digitálne nástroje od online reklamy až po spomínanú súťažnú Coca-Cola aplikáciu. Zahŕňa tiež outdoorovú reklamu a aktiváciu v obchodoch. „Hudba dokáže naozaj veľa a naša nová kampaň je jej oslavou po všetkých stránkach. Venovali sme sa jej pri výbere ambasádorov aj cien do súťaže, bola hlavnou motiváciou pri príprave unikátnej platformy Coke Studio a urobila nám radosť vďaka úplne novej verzii obľúbenej piesne A Kind of Magic. Veľmi nás teší aj spolupráca s kapelou Mirai a aktivácia na lokálnych festivaloch. Verím, že rovnako nadšení budú aj návštevníci festivalov,“ popisuje brand manažérka spoločnosti Coca-Cola Mária Drotárová.

01 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange 02 - Modified: 2022-08-01 15:32:30 - Feat.: - Title: Tesco mobile s novým konceptom. Hrdinami sú surikaty 03 - Modified: 2022-08-01 11:23:16 - Feat.: - Title: Slovakia Travel má nového šéfa marketingu 04 - Modified: 2022-07-28 11:48:28 - Feat.: - Title: A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň 05 - Modified: 2022-07-26 15:10:02 - Feat.: - Title: Svetové i slovenské značky sa hlásia k LGBT komunite. Sú však kritizované, spoločnosť chce viac
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. august 2022 10:50