StoryEditor

Svetové i slovenské značky sa hlásia k LGBT komunite. Sú však kritizované, spoločnosť chce viac

26.07.2022, 12:05
Autor:
redred

Pozrite si, ako sa značky hlásia k júnovým oslavám rovnosti sexuálnej orientácie.

Ani tento rok neostal svetový event Pride bez pozornosti médií a značiek. Mnohé sa zapojili do oslavy rovnosti sexuality a vyjadrili LGBT komunite podporu. Avšak ľudia a spoločnosť si pýtajú viac – očakávajú od značiek, že ich podpora nebude len v podobe zmeny loga vo Facebookovom profile, ale že značky sa budú zapájať do aktivity počas celého roka.

Tento postoj zahraničnej širokej spoločnosti naznačovali prieskumy z predchádzajúcich rokov, no tento ročník bol o to viac kritickejší. K tradičným podporovateľom LGBT komunity patrí napríklad BMW, ktoré si zmenilo logo,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-04 21:41:44 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Kategória Digital Social Media 02 - Modified: 2022-08-04 21:13:41 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: pozrite si práce prihlásené v kategórii OOH 03 - Modified: 2022-08-03 13:10:47 - Feat.: - Title: Ďalší úspech pre Slovensko. Režisér Maroš Milčík prináša z Berlin Commercial Awards Zlato 04 - Modified: 2022-08-03 08:29:21 - Feat.: - Title: Inšpirácia: Najväčší NFT event. Jedno dielo vytvorilo 15 000 ľudí 05 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. august 2022 02:20