Agentúra PS:Digital vymenovala na pozíciu Creative Director Katarínu Kurečkovú, ktorá doteraz v agentúre pôsobila na pozícii Head of Ideas.
„Katka je výraznou posilou našej kreatívy už takmer dva roky. Jej kvality sú neodškriepiteľné, preto sme sa rozhodli zveriť jej riadenie kreatívnych procesov celej agentúry. Veríme, že popri digitálnych, výkonnostných či technologických zručnostiach ešte viac potiahne aj túto zložku našej agentúry,“ hovorí Peter Šebo, Founder & Chief Digital Officer PS: Digital.
„Cením si Peťovu dôveru a teším sa na nové výzvy,“ vraví Katka Kurečková, nová Creative Director PS:Digital. „Doteraz som podobné ponuky odmietala, túto však beriem ako prirodzené vyústenie našej príjemnej spolupráce,“ dodáva.
Katka je v reklame od roku 2002. Na pozícii copywriter a ideamaker pôsobila v niekoľkých reklamných agentúrach, napríklad Mayer McCann-Erickson, MUW Saatchi & Saatchi, VACULIK Advertising, ako teamleader v applepie. V roku 2020, po freelancovaní a trojročnom štúdijnom pobyte na Bali, nastúpila do PS:Digital ako Head of Ideas. Od júla vedie kreatívne oddelenie v PS: Digital, píše agentúra so svojej tlačovej správe pre médiá.
Práce, na ktorých sa Katka podieľala, získali viac ako 20 ocenení na kreatívnych súťažiach nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj na festivaloch kreativity v mestách New York, Cannes, Merribel, Stockholm, Riga, Portorož. Jej hlas môžete poznať zo slovenských rádií a dabingu, píše scenáre, články, moderuje eventy. Je externou doktorandkou na Katedre marketingovej komunikácie Univerzity Komenského v Bratislave, kde vyučuje predmety Digitálna komunikácia a Kreatívny tréning.