Jiří Struk je nový riaditeľ marketingu Heureka Group
StoryEditor

Marketing Heureka Group povedie Jiří Struk

26.07.2022, 12:34
Autor:
redred

Úlohou bude posilniť značku skupiny ako európskeho lídra a priblížiť značku k B2B segmentu.

Brand marketing skupiny Heureka Group vedie od júla Jiří Struk (41). Jedným z jeho kľúčových cieľov bude pokračovať v zjednocovaní a posilňovaní brandu skupiny ako európskeho lídra a marketplace.  Heureka Group je skupina nákupných poradcov a cenových porovnávačov pôsobiacich na deviatich trhoch strednej a východnej Európy. Jirka prichádza do Heureka Group z PepsiCo, kde bol ostatné 4 roky zodpovedný za marketingové aktivity medzinárodných značiek naprieč východnou Európou, píše sa v tlačovej správe.

 

Medzinárodný tím brand marketingu pozostáva z 23 profesionálov naprieč celou skupinou Heureka Group. „Intenzívnejšia medzinárodná spolupráca a synchronizácia aktivít na dosiahnutie synergií bude jednou z mojich prvých úloh v Heureke,“ hovorí k svojej novej úlohe head of brand Heureka Group Jiří Struk, a pokračuje, „samozrejmosťou bude posilňovanie pozície e-commerce lídra v regióne strednej Európy spolu s dôrazom na posun od jednotlivých nákupných porovnávačov a radcov k jednotnej marketplace platforme.” Dlhodobo bude pre Jirku výzvou postupne zjednotiť všetky brandy do jednej vizuálnej identity.

 

Okrem B2C komunikácie bude súčasťou agendy head of brand Heureka Group aj prepojenie aktivít smerom k B2B partnerom. „Na mnohých úrovniach pôsobíme medzinárodne už teraz, napríklad pod značkou Heureka Insights ponúkame našim partnerom dátové reporty naprieč celým regiónom alebo z jednotlivých krajín. Regionálne pôsobí aj náš obchodný tím, vďaka čomu ponúkame partnerom veľmi zaujímavé možnosti spolupráce,“ hovorí Jiří Struk a dodáva, „Heureka Group je pre značky a e-shopy partnerom, ktorý im pomáha predávať a ponúka im širokú škálu možností, ako byť videný. Heureka Group v marci tohto roku predstavila novú firemnú identitu vrátane troch B2B značiek.

Ako sám Štruk hovorí, výzvou pre neho bude všeobecne e-commerce prostredie a jeho dynamika. “E-commerce segment sa mení neskutočne rýchlo a celý trh vždy takmer okamžite reaguje na aktuálne dianie okolo. Na prácu v tomto prostredí sa veľmi teším, pretože to bude pre mňa nová skúsenosť,” dodáva Jiří Struk.

Skúsenosti s koordináciou brandových aktivít naprieč krajinami a tímami si Jirka prináša zo spoločnosti PepsiCo. Pôsobil v lokálnom vedení spoločnosti a neskôr mal 4 roky zodpovednosť za marketingovú agendu vybraných medzinárodných značiek pre región 35 krajín Európy. Predtým pôsobil aj v spoločnostiach Maxxium a SONY.

Jirka sa vo voľnom čase venuje letným a zimným športom, a zároveň je nadšeným fanúšikom amatérskej astronómie.

01 - Modified: 2022-08-05 08:45:02 - Feat.: - Title: Tesco má novú PR manažérku. Stala sa ňou Mária Zerzanová 02 - Modified: 2022-08-01 11:46:40 - Feat.: - Title: Firma Mars má v strednej Európe novú posilu. V pláne je rozvoj zamestnancov 03 - Modified: 2022-07-26 14:18:29 - Feat.: - Title: PS:Digital má prvú kreatívnu riaditeľku. Zalovila v interných vodách 04 - Modified: 2022-07-05 11:13:03 - Feat.: - Title: Agentúra MUW Saatchi&Saatchi po roku opäť rozširuje a omladzuje svoj manažment 05 - Modified: 2022-06-28 21:35:31 - Feat.: - Title: Výzva na ďalší polrok? Zvládnuť situáciu s vypredanosťou televízie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 11:39