S ponukou novej predplatenej karty Trio odštartovala značka Tesco mobile aj nový komunikačný koncept, ktorého hrdinami sú tri surikaty. Na launchovaciu kampaň nového produktu nadväzuje aj ďalšia kampaň, ktorá propaguje nový produkt - kartu Trio. Kampaň vymyslela a realizuje Istropolitana Ogilvy.
Posolstvo novej kampane je, že vďaka trojnásobnému kreditu pri každom dobití vie zákazník s kartou Trio ušetriť na volaniach, SMS aj dátach. A to je dôvod na poriadnu oslavu aj pre surikatie trio, ktoré v novej kampani Tesco mobile predvedie tanečné kreácie v rytme brazílskej samby.
Surikaty už v predchádzajúcej kampani predviedli spev a teraz dokazujú, že ani tanec nie je pre ne žiadny problém. Surikatie trio sa tak zmenilo na karnevalové „Trio dežanéro“, ktoré publikum baví svojimi komickými pohybmi, pestrými farbami a juhoamerickou odviazanosťou. Samozrejme, rumbagule v akcii nesmú chýbať.
Kampani dominuje výrazná vizualita nielen v TV spote, ale aj v instore riešeniach a v online.
Vizitka kampane:
Klient: Tesco Mobile
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Rado Olos
Account: Tomáš Markusek, Natália Škorvagová
Klient: Veronika Knapová, Tomáš Mikulčík, Barbora Zajacová
Produkcia: animačné štúdio Plaftik