V súčasnosti sa TikTok niektorým spája najmä s vtipným obsahom. Agentúra Promiseo sa rozhodla, že jedna z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí na Slovensku môže poslúžiť aj na budovanie značky. A to pre firmu, ktorá sa s Košicami neodmysliteľne spája - medzinárodné letisko Košice, píše agentúra. Profil s názvom Košice International Airport sa za necelé 2 mesiace dostal medzi TOP 5 profilov slovenských firiem na TikToku.
Letisko Košice sa chystá baviť najmä vtipnými videami. Napríklad v tomto videu dáva svojim návštevníkom rady, ako sa čo najrýchlejšie vybaviť pri okienku:
Alebo toto video o Varšave:
“Po Facebooku a Instagrame bol TikTok ďalším krokom v šírení povedomia značky. Nachádza sa tam cieľová skupina zložená nielen z aktuálnych, ale aj budúcich cestovateľov, ktorým sme chceli priblížiť košické letisko a zároveň ich edukovať,” hovorí Tomáš Šmelko, Account Director agentúry Promiseo.
TikTok letiska Košice chce pútavo komunikovať bežné i jedinečné cestovateľské témy spôsobom tejto sociálnej sieti vlastným - jednoducho a s ľahkosťou. Vo svojich videách sa venuje nielen edukácii cestujúcich, ale aj propagácii liniek či zábave na letisku. Jednoducho - prináša obsah, ktorý sledovateľov baví. O tom najviac svedčia čísla, ktoré samé o sebe dokazujú popularitu, akú tento účet za 2 mesiace svojho fungovania dosiahol, hovorí agentúra.