StoryEditor

Novartis spúšťa kampaň. Je plná napätia, ale aj starostlivosti o hlavného hrdinu

08.08.2022, 17:02
Autor:
redred

Kampaň má komunikovať riziko infarktu myokardu.

Agentúra TRIAD v spolupráci s farmaceutickou spoločnosťou Novartis komunikuje v novej kampani riziká vysokého LDL cholesterolu. Zámerom kampane bolo o probléme edukovať predovšetkým vekovú kategóriu 40 + a motivovať ľudí k návšteve lekára.

 

Spoločne tak spúšťajú kampaň, kotrá je zameraná na LDL cholesterol. Ten sa spája s infarktom myokardu. Ide o jeden z najrizikovejších faktorov pri infarkte myokardu, ktorý ročne dostane až 14 000 Slovákov.

 

„Každý z nás vie, že infarkt myokardu je vážna vec. Čo je na ňom extrémne dôležité, je fakt, že infarkt sa neozýva dopredu. Nemá žiadne príznaky, jednoducho sa stane. A to je práve insight a idea našej kampane. Nikdy neviete kedy,“ hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer TRIADu. A ďalej dodáva: „Vytvorili sme spolu s režisérom Jonášom Karáskom naozaj akčnú scénu, v ktorej sa má divák o hlavného hrdinu báť. A zistiť, že celý čas mu hrozí niečo úplne iné.“

 

Kampaň funguje na zvratoch a napätí, námet je univerzálny pri použití vybraného mixu médií. Pri statických formátoch využívajú autori silu gesta a kontrastu, tradičné situácie sú narušené neočakávaným momentom, zástupcovia agentúry opisujú kampaň v tlačovej správe.

 

V spote vidíme štyridsiatnika, ktorý zažíva počas dňa nečakané situácie, pri ktorých sa vám doslova zastaví srdce. A potom sa nachvíľu zastaví aj to jeho.

 

,,Cieľom kampane je priblížiť pojem LDL-cholesterol prostredníctvom jeho spojitosti s infarktom myokardu. Ako je aj z posolstva kampane zrejmé, LDL-cholesterol je jednou z jeho hlavných príčin. Téma sa týka širokej verejnosti, bolo preto v záujme našej spoločnosti, využiť čo najväčšie množstvo komunikačných kanálov, vrátane televízneho a rozhlasového spotu. Infarkt myokardu prichádza nečakane, netreba preto čakať ani s vhodnou prevenciou,“ dodáva Michaela Mertenová, Digital Marketing Specialist zo spoločnosti Novartis.

 

Kampaň  by mala svoje cieľové publikum zasiahnuť prostredníctvom viacerých kanálov – a to najmä v TV, rádiu, online a na webe www.nikdynevieskedy.sk. Najsilnejším formátom je TV spot, ktorý sa objaví na obrazovkách TV JOJ začiatkom augusta.

 

Vizitka kampane:

Klient: Novartis - Michaela Mertenová, Daniel Loja

Chief Creative&Strategy Officer: Martin Woska

Chief Creative Officer: Vlado Kurek

Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková

Stratég: Michaela Martonová

Media Planner: Ján Papáč

Head of Art: Peter Baslík

Artdirector:  Adam Majko, Peter Baslík

Fotograf: Martin Fridner

Account: Katarína Puškarová

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Producer: Barbara Kipsová, Andrea Mlynková

Director: Jonáš Karásek

Kamera: Martin Žiaran

Postprodukcia: Studio Ekran

Zvuk: Studio Bajko

01 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta 02 - Modified: 2022-09-19 11:54:48 - Feat.: - Title: FLEMA MEDIA AWARDS 2022: Zoznam finalistov je kompletný, sú v ňom viaceré práce zo Slovenska 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-08-26 07:17:31 - Feat.: - Title: AVON: Ružová je farbou prevencie 05 - Modified: 2022-08-26 07:12:38 - Feat.: - Title: JUB: Vymaľuj s nami Slovensko
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:28