Telekom: Namixujte si balíčky podľa svojej chuti s MIXI
StoryEditor

Telekom uvádza na trh úplne novú MIXI ponuku pre predplatené karty

09.08.2022, 16:13
Autor:
redred

Kampaň štartuje HERO videom, v ktorom hlavná hrdinka počas svojej obyčajnej cesty domov narazí na neobyčajný MIXI automat.

Operátor rozširuje štruktúru balíčkov pre dobíjacie karty a prináša, na trhu úplne novú, MIXI ponuku dát, volaní a správ, ktorá sa mení každý týždeň. Zákazníci si tak vždy v pondelok v Telekom aplikácii nájdu tri iné balíčky MIXI, z ktorých si môžu vybrať podľa svojich komunikačných potrieb. Táto týždenná ponuka sa môže kombinovať aj so stálou ponukou balíčkov a prinesie tak viac flexibility pre užívateľov dobíjacích kariet Predplatenka a Easy. MIXI ponuku Telekom uvádza na trh novou kampaňou s netradičným automatom v hlavnej úlohe.

Dôvodom, prečo na trh prinášame MIXI ponuku, je to, že chceme rozšíriť naše portfólio balíčkov pre dobíjacie karty a každý týždeň našim zákazníkom ponúkať niečo nové. Zároveň veríme, že cieľová skupina, ktorá karty Predplatenka a Easy využíva, ocení flexibilitu, s ktorou sa tieto balíky dajú medzi sebou nakombinovať do ideálneho mixu, aký si zákazník predstavuje,“ približuje vznik MIXI ponuky Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

Kampaň operátor štartuje HERO videom, v ktorom hlavná hrdinka počas svojej obyčajnej cesty domov narazí na neobyčajný MIXI automat, ktorý ju prekvapí svojím obsahom. Kampaň štartuje zajtra.

Idea prirovnať smartfón s MIXI ponukou k automatu plnému rôznych dobrôt, z ktorých si každý vyberie to, na čo má práve chuť, nám výborne sedela na šírku a rôznorodosť ponuky, ktorú náš klient prináša na trh,“ hovorí Jaroslav Vígh, Creative Director v MUW Saatchi & Saatchi.

MIXI automat, ktorý vyzerá ako smartfón, si spolu s balíčkami agentúra dala vyrobiť na mieru podľa svojho návrhu. Na režisérsku stoličku si sadla Emília Ondriašová, kameru mal pod palcom Martin Chlpík a o produkciu sa postaralo Zeldeo.

Kampaňové HERO video sa v rôznych recutoch objaví na YouTube a dopĺňať ho bude televízny sponzorský odkaz, rôzne bannerové formáty aj kampaň na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Sabina Lukáčová, Rado Michajlov, Barbora Melišková
Art Director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler, Katarína Sopková
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Nikola Jánošová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Réžia: Emília Ondriašová
Kamera: Martin Chlpík
Produkcia: Zeldeo
Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani 02 - Modified: 2024-05-09 12:16:56 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou 03 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček 04 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 05 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 11:12