Organizátori kreatívnej súťaže Zlatý klinec predĺžili uzávierku prihlasovania. Záujemcovia môžu prihlásiť svoju prácu do 17. augusta. Prihlásiť je možné práce, ktoré boli zverejnené od 1. augusta 2021 až do 31. júla 2022.
Výsledky najkreatívnejších prác v reklame budú vyhlásené na galavečeri 9. septembra. V ten deň sa dozvieme aj to, kto dostane ocenenie Filip za prínos v reklame, či Art Prix za výrazný umelecký vklad do reklamného diela. Stratégie vyhlásia najúspešnejšiu Agentúru večera.
Organizátori tento rok upravili štatút, o novinkách hovorí za organizátorov Juraj Kováč, prezident ADC. Najväčšou zmenou je nová kategória Udržateľný rozvoj s podkategóriami: Planéta, Ľudia, Ekonomika.
Partneri Zlatého klinca 2022
Kategória Craft - Pretlak
Kategória - Film - Eallin Nomad
Kategória Digital - Kooperativa poisťovňa
Kategória Media - TV JOJ
Kreativita v PR kampani - Slovenská sporiteľňa
Kampaň - SPP
Udržateľný rozvoj - Slovak Telekom