Biela pastelka má novú kampaň Láska na prvý pohľad.
StoryEditor

Kampaň Bielej pastelky ukazuje Lásku na prvý pohľad

18.08.2022, 15:03
Autor:
redred

Zbierka prichádza vo svojom 21. ročníku s ďalším unikátnym konceptom. Prvýkrát aj na TikToku.

Láska na prvý pohľad: pozná ju každý vidiaci. Zažíva ju na dennej báze - v prítomnosti svojej životnej lásky, pri úsmeve vlastného dieťaťa, pri šantení s domácim miláčikom či pri návšteve prírodných divov. Práve túto myšlienku využila košická agentúra Promiseo na to, aby poukázala na odlišné vnímanie sveta nevidiacimi a slabozrakými. Ústrednou myšlienkou kampane, ktorú pretavila aj do video spotu, sa tak stal slogan: Lásku na prvý pohľad vnímajú nevidiaci a slabozrakí dotykom, sluchom či nádychom.

V spote sa zobrazujú rôzne formy lásky na prvý pohľad. K dobrej veci prispeli aj tri známe osobnosti:

 

Pri kampani sa agentúra zamerala nielen na tradičné sociálne siete ako Facebook a Instagram, ale historicky prvýkrát aj na platformu TikTok. Využíva ju na šírenie osvety o tom, ako nevidiaci a slabozrakí vykonávajú každodenné aktivity ako je identifikácia farby šiat či varenie čaju. Aktéri, ktorí sami trpia zrakovým postihnutím, zároveň odpovedajú na otázky ako napr. “Čo vidíš, keď sa ti v noci sníva” či “Ako vieš, či je deň alebo noc”.

@biela.pastelka Ďakujeme za vašu podporu 💙 Čo by vás ešte zaujímalo? 😊 #slovensko #slovenskytiktok #bielapastelka ♬ original sound - Biela Pastelka

Jedinečnosť obsahu priniesli TikTok profilu Biela pastelka vyše 2 194 000 prehratí, 140 000 reakcií a 8000 sledovateľov, a to len za 3 týždne. Toto video ukazuje, ako si nevidiaci vedia uvariť čaj:

 

@biela.pastelka Ďakujeme za vašu podporu a reakcie 💙  #slovensko #bielapastelka #slovenskytiktok #čaj #fyp ♬ As It Was - Harry Styles

 

Zvyšovanie povedomia o živote nevidiacich a slabozrakých je podľa Elišky Fričovskej, PR manažérky ÚNSS kľúčové: “Pre nás je spolupráca s agentúrou Promiseo veľkým prínosom, pretože vnímame posun nielen v tom najdôležitejšom, a tým je výnos zbierky. Pozorujeme zvýšený záujem dobrovoľníkov, lepšie povedomie o poslaní zbierky i chuť zapojiť sa do Bielej pastelky. Každý rok posúva kreatívny tím pomyselnú laťku vyššie a vyššie, a my sme vždy plní očakávania, čím nás prekvapia.”

image

Biela pastelka kampaň

 

Napriek tomu, že hlavný zbierkový deň sa uskutoční 23. septembra, kampaň poukazuje aj na možnosť podporiť nevidiacich a slabozrakých pomocou darcovských SMS či online daru, uzatvára agentúra Promiseo tlačovú správu. 

 

 

01 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 02 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií 03 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 04 - Modified: 2025-08-15 08:52:29 - Feat.: - Title: O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení 05 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 06:57