Kampaň na optický internet od Telekomu štartuje trojicou 20-sekundových TV spotov z rôznych kútov našej krajiny, čím operátor demonštruje šírku pokrytia optickej siete po celom Slovensku. Vidíme v nich zábery na Haličský zámok, Spišský hrad či Radničné námestie v Bardejove.
Telekom: Spišské podhradie
„Už od roku 2007 neustále rozširujeme pokrytie optickou sieťou, aby čo najviac ľudí mohlo využívať naše najkvalitnejšie pevné služby. Sme radi, že sme v tomto dosiahli veľký míľnik a dnes má už milión domácností v každom kúte Slovenska možnosť pripojiť sa na optickú sieť a vyskúšať si tak superrýchly internet. Práve tento úspech sme chceli kampaňou odkomunikovať,“ približuje pozadie kampane Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekom.
Kampaňou sa nesie jednotný wording WOW, s ktorým bude agentúra pracovať vo všetkých médiách a má reprezentovať nielen zážitok, ktorý prináša najrýchlejší internet súčasnosti, ale aj obrovské množstvo pokrytých domácností.
Telekom: Halíč
„To, že Bardejov je WOW, som vedela už vtedy, keď som si cestu do školy krátila prechádzkou cez Radničné námestie. Som rada, že to teraz bude vedieť aj každý, kto ešte v Bardejove nikdy nebol:),“ hovorí o vzniku idey Ivana Polohová, Senior Copywriterka z MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň sa okrem TV objaví aj v kratších zostrihoch v online, v outdoore aj v regionálnych médiách po celom Slovensku. Pokračovať bude ďalším TV spotom, ktorý tentokrát predstaví ďalšiu službu, ktorú si zákazníci môžu aktivovať k svojmu optickému internetu od Telekomu.
Telekom: Bardejov
Vizitka kampane
Klient: Slovak Telekom
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art Director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Lenka Časnovská, Eva Jarembeková
Strategy Director: Kamil Charvát
Produkcia: Armada Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík
Post-production: Ekran
Sound design: Bajko
Mediálna agentúra: Wavemaker