V reklame pôsobíte niekoľko rokov. Ako môže človek aj po toľkých rokoch prichádzať s nápadmi? Nebolo už všetko videné?
Aj pri reklame, ak máte tú nevýhodu, že si veľa pamätáte, ako napríklad ja (smiech), tak máte pocit, že je často všetko to isté, len v ružovom. Ale je pravda, že digitálna revolúcia, ktorá sa udiala, možno posunula naše rozmýšľanie. Ale rozhodne som nestratil ten pocit nadšenia z dobrého nápadu, či už z vlastného, ale aj cudzieho. Je možné, že je zriedkavejší, ale určite je rovnako intenzívny.
Čo vás osobne na reklame baví?
Jeden z úplných základov reklamy je schopnosť prekvapiť. Keď pracujete v reklame a pravidelne ju sledujete, konzumujete vo veľkom, pretože o tom je naša práca – to prekvapenie sa obrusuje. Ale keď cez ten tvrdý pancier prejde, je o to radostnejšie. A najčastejšie prekvapenia sú tie najjednoduchšie, pri ktorých si poviete: Aha, takto jednoducho sa to dá...
Zostáva vám 92% na dočítanie.