VUB
StoryEditor

Pred infláciou sa dá ochrániť, hlási nová kampaň VÚB

07.09.2022, 09:00
Autor:
redred
  • Kampaň je zameraná na kombinované sporenie a investovanie.
  • Kombiprodukt predstavila agentúra TRIAD. 
  • „Zoberte veci do svojich rúk a peniaze do VÚB banky,“ hovorí Vlado Kurek, CCO agentúry.

 VÚB banka prichádza s kampaňou, v ktorej ľuďom radí, ako sa brániť pred nepriaznivými dopadmi inflácie. Kampaň „Kurz sebaobrany“ od agentúry TRIAD predstavuje Kombiprodukt – kombináciu sporenia a investovania, ako spôsob ochrany peňazí pred rýchlym znehodnotením.  

 „Naším cieľom bolo ponúknuť ľuďom v týchto časoch jasnú myšlienku a emóciu, že pred infláciou sa dá chrániť. Zoberte veci do svojich rúk a peniaze do VÚB banky,“ hovorí Vlado Kurek, CCO TRIADu.  

Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky vidí v tomto produkte dobrú príležitosť ako zhodnotiť svoje financie.  

„S aktuálnou finančnou situáciou si budú musieť poradiť mnohí z nás a nechať peniaze ležať len tak na účte alebo doma sa určite nevyplatí. Preto sme sa rozhodli priniesť rozumné riešenie pre každého v podobe Kombiproduktu, ktorý patrí medzi atraktívnu a tiež obľúbenú formu sporenia a investovania zároveň. Až 50 % klientov, ktorí si v minulosti otvorili Kombiprodukt, po uplynutí 12 mesiacov znova investujú, a to buď formou jednorazovej investície, alebo si otvoria ďalší Kombiprodukt.“ 

Režisérom televízneho spotu je tradične Karel Janák, fotografom Martin Fridner a produkčne kampaň zastrešovala agentúra Globe Production. 

Súčasťou reklamnej kampane sú televízny spot, online videá, online formáty, OOH. Vzhľadom na legislatívne obmedzenia pri vysielaní investičných produktov v rádiu má kampaň netradičný rádio spot s „vypípaným“ produktom a tiež špeciálnu rádio aktiváciu.  

 

Klient: VÚB Banka 

Kreatívna agentúra: TRIAD 

Chief Creative Officer: Vlado Kurek 

Creative Director: Adam Baška 

Head of Art: Peter Baslík 

Art Director: Peter Baslík, Adam Majko, Tomáš Pospíchal, Monika Rybárová 

Stratég: Martin Woska, Michaela Martonová 

Account Director: Zuzana Bosmanová 

Copywriter: Adam Baška, Juraj Stehlík, Michaela Markusková 

Account manager: Katarína Puškarová, Veronika Poláková 

Social media brand manager: Daniela Malecová, Lenka Švančárková 

Produkcia: Globe Production 

Režisér: Karel Janák 

Zvuk: Studio Bajko 

Fotograf: Martin Fridner 

Produkcia a postprodukcia online: Patrik Matejčík 

Programmer: Roman Janajev

 

01 - Modified: 2022-09-14 13:43:42 - Feat.: - Title: Fun rádio má novú imidžovú kampaň: Hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy 02 - Modified: 2022-09-13 15:43:37 - Feat.: - Title: Vy sami si poviete kedy. Swiss Life Select nabáda ľudí pravidelne investovať 03 - Modified: 2022-09-07 14:10:32 - Feat.: - Title: Vlado Kurek: Prajem si dotknúť sa svetovej reklamy a robiť prácu, ktorá neotravuje a neunavuje 04 - Modified: 2022-07-28 11:48:28 - Feat.: - Title: A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň 05 - Modified: 2022-07-15 10:45:20 - Feat.: - Title: Fun rádio ponúka zábavné leto aj tým, ktorí nie sú práve na dovolenke
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 04:52