VÚB banka prichádza s kampaňou, v ktorej ľuďom radí, ako sa brániť pred nepriaznivými dopadmi inflácie. Kampaň „Kurz sebaobrany“ od agentúry TRIAD predstavuje Kombiprodukt – kombináciu sporenia a investovania, ako spôsob ochrany peňazí pred rýchlym znehodnotením.
Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky vidí v tomto produkte dobrú príležitosť ako zhodnotiť svoje financie.
Režisérom televízneho spotu je tradične Karel Janák, fotografom Martin Fridner a produkčne kampaň zastrešovala agentúra Globe Production.
Súčasťou reklamnej kampane sú televízny spot, online videá, online formáty, OOH. Vzhľadom na legislatívne obmedzenia pri vysielaní investičných produktov v rádiu má kampaň netradičný rádio spot s „vypípaným“ produktom a tiež špeciálnu rádio aktiváciu.
Klient: VÚB Banka
Kreatívna agentúra: TRIAD
Chief Creative Officer: Vlado Kurek
Creative Director: Adam Baška
Head of Art: Peter Baslík
Art Director: Peter Baslík, Adam Majko, Tomáš Pospíchal, Monika Rybárová
Stratég: Martin Woska, Michaela Martonová
Account Director: Zuzana Bosmanová
Copywriter: Adam Baška, Juraj Stehlík, Michaela Markusková
Account manager: Katarína Puškarová, Veronika Poláková
Social media brand manager: Daniela Malecová, Lenka Švančárková
Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák
Zvuk: Studio Bajko
Fotograf: Martin Fridner
Produkcia a postprodukcia online: Patrik Matejčík
Programmer: Roman Janajev