Swiss Life select
StoryEditor

Vy sami si poviete kedy. Swiss Life Select nabáda ľudí pravidelne investovať

13.09.2022, 17:43
Autor:
redred

Kampaň vznikla pod taktovkou agentúry TRIAD. 

S finančnou gramotnosťou to na Slovensku veru nie je ružové. Naša krajina sa pravidelne umiestňuje na chvoste rebríčka Európskej 27, či už ide o úspory, zadlženie, alebo investovanie. No a práve investovanie, presnejšie pravidelné investovanie, je hlavnou témou novej online kampane značky Swiss Life Select, ktorá sa venuje finančným službám.

„Sme prvou generáciou, ktorá má prakticky rovnaké investičné možnosti ako západný svet. Napriek tomu u nás zhruba 46 miliárd eur leží na účtoch v bankách a stráca kúpnu silu.

Osobne cítim zúfalstvo, keď vidím, ako ľudia rok za rokom premrhajú šancu zarobiť na svojich peniazoch a zabezpečiť si lepšiu budúcnosť, preto sme sa v Swiss Life Select Slovensko rozhodli otvoriť túto tému prostredníctvom kampane. Želal by som si, aby mali ľudia pri tejto téme otvorenejšiu myseľ a aspoň si vypočuli argumenty, prečo investovať. Možno pomôže aj trochu humoru,“ hovorí Peter Világi, Head of Marketing v Swiss Life Select Slovensko.

 

A práve to sa snaží zmeniť aktuálna kampaň z dielne agentúry TRIAD. Jej základom sú  dve online videá, z ktorých každé je zamerané na odlišnú demografiu cieľovej skupiny. Hlavným kreatívnym momentom je splnenie sna, ktorý je na prvý pohľad odvážny, no pokiaľ budete pravidelne investovať, úplne reálny.

 

„Myslím si, že každý z nás túži po splnení snov, no zároveň aj po pocite kontroly. Táto kombinácia nápadov nás nakoniec priviedla ku kampaňovému headline: Vy sami si poviete, kedy si chcete splniť sny. V rámci exekúcie sme potom hľadali dostatočne veľkú mieru nadhľadu pre jednotlivé sny. A pre všetkých nedočkavých sme pripravili aj vtipný zvrat na záver,“ spomína Pavol Paulenda, Senior Copywriter a Ideamaker z TRIADU.

 

O produkciu sa postarala produkčná spoločnosť Playground 13 pod režisérskou taktovkou Pepeho Ehrenbergera. Kampaň bude prebiehať do konca novembra prostredníctvom online videí v rôznych dĺžkach a ďalších statických a dynamických kreatív, odkazujúcich na kampaňovú podstránku swisslifeselect.sk, kde sa dozviete aj to, ako sa stať milionárom. 

Klient: Swiss Life Select Slovensko – Peter Világi, Jakub Gerhardt

Agentúra: TRIAD

Creative Director: Matúš Hliboký

Art Director: Michal Mazán

Copywriteri: Pavol Paulenda, Eva Matejíčková, Zuzana Martiniaková

Account Manager: Martina Bátorová

Stratég: Ján Papač

Produkcia: Playground 13

Réžia: Pepe Ehrenberger

Fotograf: Patrik Matejčík

Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2022-09-14 13:43:42 - Feat.: - Title: Fun rádio má novú imidžovú kampaň: Hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy 02 - Modified: 2022-09-07 07:00:00 - Feat.: - Title: Pred infláciou sa dá ochrániť, hlási nová kampaň VÚB 03 - Modified: 2022-09-07 14:10:32 - Feat.: - Title: Vlado Kurek: Prajem si dotknúť sa svetovej reklamy a robiť prácu, ktorá neotravuje a neunavuje 04 - Modified: 2022-07-28 11:48:28 - Feat.: - Title: A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň 05 - Modified: 2022-07-15 10:45:20 - Feat.: - Title: Fun rádio ponúka zábavné leto aj tým, ktorí nie sú práve na dovolenke
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 01:00