Väčšina ľudí je pritom z politikov frustrovaná a nie len mladým ľuďom chýba motivácia ísť voliť. Wolt Slovensko prichádza s kampaňou ‚Wolte mňa!‘, ktorou priateľsky a vtipne upozorňuje na dôležitosť správnej voľby. V deň volieb plánuje Wolt zvýhodniť služby donášky.
Wolt sa vo svojej aktuálnej kampani inšpiroval najznámejšími politickými posolstvami z billboardov v rámci celého Slovenska, pričom ich znenie pozmenil do kontextu doručovania jedla a potravín.
„Naším cieľom je motivovať ľudí, aby sa pri každej svojej voľbe rozhodovali zodpovedne a požadovali dodržiavanie sľubov. Slogany a heslá by vždy mali mať svoju váhu, preto sme si v našej kampani zobrali na mušku niektoré známe posolstvá politikov. Vieme, že sme obľúbenou značkou najmä pre mladých ľudí, a preto veríme, že mnohých touto kampaňou na voľby upozorníme a snáď niektorých aj motivujeme k účasti,” uvádza Adam Lazár, marketingový manažér Wolt Slovensko.
Na podporu volebnej účasti pripravil Wolt aj zvýhodnenú donášku. Ľudia tak v deň volieb ušetria čas, ktorý by inak možno venovali nákupu potravín alebo príprave jedla.
“V príprave sme sa hrali s viacerými “populárnymi” posolstvami, pričom sme vyberali najmä tie okamžite rozpoznateľné, a to aj pre ľudí, ktorí si politickú paralelu hneď nevybavia”, dopĺňa Lazár.
Kampaň Woltu začala s nasadením troch kreatív, ktoré značka komunikuje na citylightoch. Slogany ako ‘Nie som ako oni, myslím bruchom’, ‘Sľúbili sme obed pre celú rodinu, splnili sme’ či ‘Potraviny s doručením sú realitou’, je už vidno vo väčších mestách po celom Slovensku. V októbri bude kampaň doplnená aj o billboardy, ktoré sú najčastejšou formou politických odkazov.