StoryEditor

Voľby sú dôležité, upozorňuje Wolt a vyzýva: Wolte mňa!

26.09.2022, 14:23
Autor:
redred

 K voľbách neodmysliteľne patria predvolebné kampane plné politických prísľubov a sloganov. A tak ich využíva aj známa aplikácia na donášku jedla. 

Väčšina ľudí je pritom z politikov frustrovaná a nie len mladým ľuďom chýba motivácia ísť voliť. Wolt Slovensko prichádza s kampaňou ‚Wolte mňa!‘, ktorou priateľsky a vtipne upozorňuje na dôležitosť správnej voľby. V deň volieb plánuje Wolt zvýhodniť služby donášky.

 

Wolt sa vo svojej aktuálnej kampani inšpiroval najznámejšími politickými posolstvami z billboardov v rámci celého Slovenska, pričom ich znenie pozmenil do kontextu doručovania jedla a potravín.

„Naším cieľom je motivovať ľudí, aby sa pri každej svojej voľbe rozhodovali zodpovedne a požadovali dodržiavanie sľubov. Slogany a heslá by vždy mali mať svoju váhu, preto sme si v našej kampani zobrali na mušku niektoré známe posolstvá politikov. Vieme, že sme obľúbenou značkou najmä pre mladých ľudí, a preto veríme, že mnohých touto kampaňou na voľby upozorníme a snáď niektorých aj motivujeme k účasti,” uvádza Adam Lazár, marketingový manažér Wolt Slovensko.

Na podporu volebnej účasti pripravil Wolt aj zvýhodnenú donášku. Ľudia tak v deň volieb ušetria čas, ktorý by inak možno venovali nákupu potravín alebo príprave jedla.

 “V príprave sme sa hrali s viacerými “populárnymi” posolstvami, pričom sme vyberali najmä tie okamžite rozpoznateľné, a to aj pre ľudí, ktorí si politickú paralelu hneď nevybavia”, dopĺňa  Lazár.

 

Kampaň Woltu začala s nasadením troch kreatív, ktoré značka komunikuje na citylightoch. Slogany ako ‘Nie som ako oni, myslím bruchom’, ‘Sľúbili sme obed pre celú rodinu, splnili sme’ či ‘Potraviny s doručením sú realitou’, je už vidno vo väčších mestách po celom Slovensku. V októbri bude kampaň doplnená aj o billboardy, ktoré sú najčastejšou formou politických odkazov.

01 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše 02 - Modified: 2023-07-21 17:00:00 - Feat.: - Title: Vymeň bucket of doubts za bucket of love, vyzývajú KFC a Wolt 03 - Modified: 2023-07-03 15:26:16 - Feat.: - Title: Hodnotenie bola pre mňa super nováčikovská skúsenosť 04 - Modified: 2023-05-29 08:15:14 - Feat.: - Title: Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 02:42