Po dva a pol roku prichádza Heureka s novou vianočnou kampaňou. V piatich kreatívnych verziách ukazuje, že výberom správneho darčeka sa dajú ušetriť nemalé peniaze.
Koncept kampane vznikol v internom tíme Heureky, ktorý mal v réžii aj takmer celú produkciu. Kampaň štartuje 3. októbra a pôjde až do polovice januára, kedy bude v komunikácii zdôraznený apel na to, aby zákazníci overovali zľavy počas januárových výpredajov.
Na kampani sa už od začiatku podieľal celý medzinárodný marketingový tím Heureka Group, a to z dôvodu, aby kampaň mohla byť spustená v ďalších krajinách skupiny.
Kampaň má zákazníkov nielen usmerniť, ale aj pobaviť
„Kampaň zákazníkom pripomína, že Heureka je tým správnym miestom, kde sa dajú darčeky nakúpiť múdro za rozumné ceny a navyše u overených predajcov. Zároveň podporujeme myšlienku, aby ľudia nemíňali za zbytočné darčeky, ktoré sa aj tak minú účinku a budú to v podstate vyhodené peniaze,“ hovorí Jiří Struk a pokračuje, „kampaňou by sme chceli ľudí trochu pobaviť a zároveň sa vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov či kričiacich postavičiek.”
Slováci budú viac rozmýšľať, čo nakúpia
Tohtoročné Vianoce budú úplne iné ako tie minuloročné, ktoré boli ešte v znamení pandémie. „Podľa našich priebežných medziročných analýz e-commerce sa čísla obratu e-shopov blížia úrovni minulého roka. Najťažšia kľúčová sezóna však štartuje práve teraz. Ľudia určite neprestanú kupovať darčeky, aj naďalej si budú chcieť urobiť pod stromčekom radosť. Všeobecne však budeme o darčekoch, a ich nakupovaní, viac premýšľať a hľadať cestu, ako ušetriť. Heureka je na to ideálnym miestom, a to od fázy výberu až po vlastnú realizáciu, teda nákup priamo cez Heureku,” uzatvára Jiří Struk.