Vianočná kampaň Heureka
StoryEditor

Heureka spúšťa vianočnú kampaň: Chceme ľudí pobaviť a vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov

03.10.2022, 12:34
Autor:
redred

Apeluje na výber darčekov za správnu cenu. 

Po dva a pol roku prichádza Heureka s novou vianočnou kampaňou. V piatich kreatívnych verziách ukazuje, že výberom správneho darčeka sa dajú ušetriť nemalé peniaze.

V rámci kampane apelujeme na výber darčeka za správnu cenu. Zároveň sa snažíme poukázať na to, aby ľudia nemíňali za zbytočnosti. To je v kontexte dnešnej doby zvlášť dôležité,” vysvetľuje Jiří Struk, šéf brandu celej skupiny Heureka Group.

Koncept kampane vznikol v internom tíme Heureky, ktorý mal v réžii aj takmer celú produkciu. Kampaň štartuje 3. októbra a pôjde až do polovice januára, kedy bude v komunikácii zdôraznený apel na to,  aby zákazníci overovali zľavy počas januárových výpredajov.

TV spoty budú vysielať stanice JOJ Group, Nova Group a HbbTV. Budú ich sprevádzať silná podpora v online, od brandingov a bannerov cez dlhé aj krátke video formáty. Okrem Slovenska sa kampaň v rovnakom čase objaví v ďalších krajinách skupiny Heureka Group -  v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku a Chorvátsku.

Na kampani sa už od začiatku podieľal celý medzinárodný marketingový tím Heureka Group, a to z dôvodu, aby kampaň mohla byť spustená v ďalších krajinách skupiny.

Kampaň má zákazníkov nielen usmerniť, ale aj pobaviť

„Kampaň zákazníkom pripomína, že Heureka je tým správnym miestom, kde sa dajú darčeky nakúpiť múdro za rozumné ceny a navyše u overených predajcov. Zároveň podporujeme myšlienku, aby ľudia nemíňali za zbytočné darčeky, ktoré sa aj tak minú účinku a budú to v podstate vyhodené peniaze,“ hovorí Jiří Struk a pokračuje, „kampaňou by sme chceli ľudí trochu pobaviť a zároveň sa vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov či kričiacich postavičiek.”

Slováci budú viac rozmýšľať, čo nakúpia

Tohtoročné Vianoce budú úplne iné ako tie minuloročné, ktoré boli ešte v znamení pandémie. „Podľa našich priebežných medziročných analýz e-commerce sa čísla obratu e-shopov blížia úrovni minulého roka. Najťažšia kľúčová sezóna však štartuje práve teraz. Ľudia určite neprestanú kupovať darčeky, aj naďalej si budú chcieť urobiť pod stromčekom radosť. Všeobecne však budeme o darčekoch, a ich nakupovaní, viac premýšľať a hľadať cestu, ako ušetriť. Heureka je na to ideálnym miestom, a to od fázy výberu až po vlastnú realizáciu, teda nákup priamo cez Heureku,” uzatvára Jiří Struk.

 

01 - Modified: 2022-11-29 14:26:37 - Feat.: - Title: Black Friday: Shoptet hovorí o rekordných ziskoch, dáta Heureky a Upgates to nepotvrdzujú 02 - Modified: 2022-09-17 14:21:58 - Feat.: - Title: Hitom e-commerce sú chovateľské potreby 03 - Modified: 2022-08-25 08:41:00 - Feat.: - Title: Heureka chce vybudovať najväčší európsky marketplace. Rozšírila sa o službu Balíkobot 04 - Modified: 2022-08-03 08:51:14 - Feat.: - Title: Marketer´s View: Do roka chceme pôsobiť jednotne na všetkých trhoch regiónu 05 - Modified: 2022-07-01 11:19:54 - Feat.: - Title: Online obchod sa vracia do normálu. Skokanom druhého kvartálu 2022 sú piána, prepadákom je investičné zlato
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. december 2022 08:32