Po dva a pol roku prichádza Heureka s novou vianočnou kampaňou. V piatich kreatívnych verziách ukazuje, že výberom správneho darčeka sa dajú ušetriť nemalé peniaze.
„V rámci kampane apelujeme na výber darčeka za správnu cenu. Zároveň sa snažíme poukázať na to, aby ľudia nemíňali za zbytočnosti. To je v kontexte dnešnej doby zvlášť dôležité,” vysvetľuje Jiří Struk, šéf brandu celej skupiny Heureka Group.
Koncept kampane vznikol v internom tíme Heureky, ktorý mal v réžii aj takmer celú produkciu. Kampaň štartuje 3. októbra a pôjde až do polovice januára, kedy bude v komunikácii zdôraznený apel na to, aby zákazníci overovali zľavy počas januárových výpredajov.
TV spoty budú vysielať stanice JOJ Group, Nova Group a HbbTV. Budú ich sprevádzať silná podpora v online, od brandingov a bannerov cez dlhé aj krátke video formáty. Okrem Slovenska sa kampaň v rovnakom čase objaví v ďalších krajinách skupiny Heureka Group - v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku a Chorvátsku.
Na kampani sa už od začiatku podieľal celý medzinárodný marketingový tím Heureka Group, a to z dôvodu, aby kampaň mohla byť spustená v ďalších krajinách skupiny.
Kampaň má zákazníkov nielen usmerniť, ale aj pobaviť
„Kampaň zákazníkom pripomína, že Heureka je tým správnym miestom, kde sa dajú darčeky nakúpiť múdro za rozumné ceny a navyše u overených predajcov. Zároveň podporujeme myšlienku, aby ľudia nemíňali za zbytočné darčeky, ktoré sa aj tak minú účinku a budú to v podstate vyhodené peniaze,“ hovorí Jiří Struk a pokračuje, „kampaňou by sme chceli ľudí trochu pobaviť a zároveň sa vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov či kričiacich postavičiek.”
Slováci budú viac rozmýšľať, čo nakúpia
Tohtoročné Vianoce budú úplne iné ako tie minuloročné, ktoré boli ešte v znamení pandémie. „Podľa našich priebežných medziročných analýz e-commerce sa čísla obratu e-shopov blížia úrovni minulého roka. Najťažšia kľúčová sezóna však štartuje práve teraz. Ľudia určite neprestanú kupovať darčeky, aj naďalej si budú chcieť urobiť pod stromčekom radosť. Všeobecne však budeme o darčekoch, a ich nakupovaní, viac premýšľať a hľadať cestu, ako ušetriť. Heureka je na to ideálnym miestom, a to od fázy výberu až po vlastnú realizáciu, teda nákup priamo cez Heureku,” uzatvára Jiří Struk.