Po minuloročných úspechoch na jednej z najprestížnejších medzinárodných súťaží v kreatívnom priemysle Cresta Awards, sa slovenským reklamným agentúram podarilo bodovať na najvyšších priečkach opäť aj v tomto ročníku.
Porota, zložená zo skúsených svetových kreatívcov rozhodla o tom, že tento rok na Slovensko poputuje zlatá soška. A to hneď dvakrát.
O medzinárodný úspech sa postarala bratislavská agentúra JANDL so svojou Tinder aktiváciou „Special Love Operation“. Pre svojho klienta Nehera for Ukraine tak získala najvyššie ocenenia v kategóriách Innovative use of social media a taktiež The magic media awards.
Táto aktivácia však pútala pozornosť už od svojho samotného vzniku, nakoľko získala milióny impresií z viac ako 130 krajín sveta a taktiež ju ako užitočnú prezdieľalo aj známe hnutie Anonymous na svojom Twitteri.
V kategórii Integrated digital campaigns sa do shortlistu prebojovala taktiež agentúra This is Locco so svojou kampaňou „Nemíňaj, investuj do seba s Bejby Blue“.
Porotcovia hodnotili aktuálny ročník ako mimoriadne konkurečne silný. Slovenská reklama sa na ňom rozhodne nestratila.