Dáta, kontent a kontext. Tieto témy dominovali deviatemu ročníku ocenenia Fénix content marketing, ktoré bolo v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum.
Reflektovali to aj inovatívne ceny v podobe NFT, ktoré jednotlivé agentúry, značky či firmy mohli v súťaži získať.
Súťažilo sa v rôznorodých zaujímavých kategóriách, nielen klasických contentových. V roku 2022 pribudla napríklad kategória obsahový projekt založený na dátach.
Fénix content marketing oceňuje najlepšie práce agentúr, firiem a značiek, pričom ich vyhodnotením sa zaoberá takmer 40-členná porota odborníkov z rôznych segmentov. Práve preto bolo pre agentúru ContentFruiter obrovskou výzvou zapojiť sa do súťaže. Z galavečera si napokon agentúra z Nitry odniesla tri ocenenia:
• Užitočný a funkčný obsah pre SCONTO získal druhé miesto v kategórii najefektívnejší firemný obsah.
• Projekt SCANquilt Blog sa umiestnil v rovnakej kategórii na treťom mieste.
• V kategórii vizualizácia dát, infografika získal projekt OSIVO za infografiku Dlhá cesta premeny jačmenného zrna na pivo tretie miesto.
Managing director Patrik Vavrovič po odovzdaní cien vyjadril obrovskú radosť: „Súťaž Fénix content marketing udáva súčasný benchmark na poli content marketingu a ja som veľmi rád, že môžeme byť pri tom. Uspieť s oboma projektami prihlásenými do kategórie najefektívnejší firemný obsah považujem za skvelý úspech agentúry a podčiarknutie toho, čo je naším poslaním v ContentFruiter – tvoriť obsah, ktorý firmám a ich zákazníkom prináša dlhodobý úžitok. SCANquilt blog i SCONTO Magazín sú príkladmi toho, že strategicky nastavený content marketing dokáže firmám pomáhať aj z pohľadu predajných výsledkov.
Rovnako ma teší aj úspech v kategórii vizualizácia dát s infografikou OSIVO, ako aj shortlist infografiky pre spoločnosť KANSAI HELIOS v kategórii content marketingová stratégia. Tvorbe infografík sa venujeme už viac ako päť rokov a stále sa tešia veľkej obľube. V súčasnosti hľadáme ďalšie možnosti ich využitia, ako aj formy, ktoré budú stále viac odzrkadľovať súčasné trendy a to, ako sú používatelia zvyknutí obsah sledovať.
Poďakovanie za tieto úspechy patrí ako našim klientom, pričom pri všetkých menovaných a ocenených projektoch ide o viac ako trojročnú spoluprácu, tak aj tímom, ktoré sa podieľajú na ich príprave, realizácii a tým aj výsledkoch, ktoré dlhodobo dosahujú.“