Content Fruiter, cena Fénix
StoryEditor

ContentFruiter na Slovensko prináša tri ceny Fénix: Tvoríme obsah, ktorý prináša dlhodobý úžitok

26.10.2022, 08:12
Autor:
redred

„Súťaž Fénix content marketing udáva súčasný benchmark na poli content marketingu a ja som veľmi rád, že môžeme byť pri tom," hovorí managing director ContentFruiter Patrik Vavrovič. 

Dáta, kontent a kontext. Tieto témy dominovali deviatemu ročníku ocenenia Fénix content marketing, ktoré bolo v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum. 

Reflektovali to aj inovatívne ceny v podobe NFT, ktoré jednotlivé agentúry, značky či firmy mohli v súťaži získať.

Súťažilo sa v rôznorodých zaujímavých kategóriách, nielen klasických contentových. V roku 2022 pribudla napríklad kategória obsahový projekt založený na dátach.

Fénix content marketing oceňuje najlepšie práce agentúr, firiem a značiek, pričom ich vyhodnotením sa zaoberá takmer 40-členná porota odborníkov z rôznych segmentov. Práve preto bolo pre agentúru ContentFruiter obrovskou výzvou zapojiť sa do súťaže. Z galavečera si napokon agentúra z Nitry odniesla tri ocenenia:

•    Užitočný a funkčný obsah pre SCONTO získal druhé miesto v  kategórii najefektívnejší firemný obsah. 

•    Projekt SCANquilt Blog sa umiestnil v rovnakej kategórii na treťom mieste.

•    V kategórii vizualizácia dát, infografika získal projekt OSIVO za infografiku Dlhá cesta premeny jačmenného zrna na pivo tretie miesto. 

Managing director Patrik Vavrovič po odovzdaní cien vyjadril obrovskú radosť:  „Súťaž Fénix content marketing udáva súčasný benchmark na poli content marketingu a ja som veľmi rád, že môžeme byť pri tom. Uspieť s oboma projektami prihlásenými do kategórie najefektívnejší firemný obsah považujem za skvelý úspech agentúry a podčiarknutie toho, čo je naším poslaním v ContentFruiter – tvoriť obsah, ktorý firmám a ich zákazníkom prináša dlhodobý úžitok. SCANquilt blog i SCONTO Magazín sú príkladmi toho, že strategicky nastavený content marketing dokáže firmám pomáhať aj z pohľadu predajných výsledkov.

Rovnako ma teší aj úspech v kategórii vizualizácia dát s infografikou OSIVO, ako aj shortlist infografiky pre spoločnosť KANSAI HELIOS v kategórii content marketingová stratégia. Tvorbe infografík sa venujeme už viac ako päť rokov a stále sa tešia veľkej obľube. V súčasnosti hľadáme ďalšie možnosti ich využitia, ako aj formy, ktoré budú stále viac odzrkadľovať súčasné trendy a to, ako sú používatelia zvyknutí obsah sledovať.

Poďakovanie za tieto úspechy patrí ako našim klientom, pričom pri všetkých menovaných a ocenených projektoch ide o viac ako trojročnú spoluprácu, tak aj tímom, ktoré sa podieľajú na ich príprave, realizácii a tým aj výsledkoch, ktoré dlhodobo dosahujú.“

01 - Modified: 2024-02-23 14:16:12 - Feat.: - Title: Noví ľudia a situácie posúvajú hranice mojej kreativity. Aj trpezlivosti 02 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 03 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 04 - Modified: 2022-11-30 23:00:00 - Feat.: - Title: ContentFruiter: Efektívny marketing existuje 05 - Modified: 2021-11-02 16:44:57 - Feat.: - Title: Content marketing predáva, hoci priamo produkty a značky nepropaguje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:32