Na trhu je nový hráč, ktorý sa chystá preraziť v sociálnych médiách značiek. Nová agentúra sa volá Socialists. Vznikla ako člen skupiny Kreator, napojená je na kreatívnu agentúru WLB, mediálnu agentúru Starmedia a digitálnu agentúru Digitask, pre klientov ktorých pripravujú správu sociálnych médií. Okrem toho funguje ako samostatná autonómna agentúra, ktorá má už aj vlastných klientov.
Zuzana Semíková, ktorá agentúru vedie, pre Stratégie opísala, čomu sa chcú primárne venovať: "V rámci dlhodobej spolupráce budujeme identitu značky komplexnou prácou so „živými“ fanúšikmi a systematickou prácou s influencermi. Z krátkodobého pohľadu je to o tvorbe nápaditého social obsahu s jednotným vizuálnym podpisom s kompletným pokrytím služieb správy sociálnych médií."
Momentálne sa agentúra stará o značky Zott, Funfón, Lunter, Zlatý Bažant, Innogy a najnovším prírastkom v portfóliu je značka Škoda. Agentúra oficiálne funguje od septembra minulého roka, kedy začala prijímať ľudí, dnes v agentúre pracuje desať ľudí a plán je do konca roka prijať ďalších.