Kampaň zároveň odštartuje aj nový komunikačný koncept značky na slovenskom trhu a predstaví nových detských hrdinov komunikácie.
"Prvým cieľom Zľavomatu bolo odísť od bežnej kampaňovej komunikácie, kde každá kampaň vyzerá inak a priniesť konzistenciu a atraktivitu pre značku cez dlhodobejší koncept, ktorý by sa dal rozvíjať aj nasledujúce obdobia. Druhým cieľom bolo vymaniť sa od klasického “zľavového portálu” a kódovať u zákazníkov pobyty, výlety, dovolenky a tipy na netradičné zážitky a darčeky pre celú rodinu. Chceli sme sa ale vyhnúť klišé rodinných konceptov, kde sa len ukazujú zabávajúce sa rodiny a tak sme si zvolili atraktívnejšiu formu. Svet dospelých a rodín divákom predstavujú deti. Zo Zľavomatu sa stáva najväčší sprostredkovateľ zážitkov a ubytovania na Slovensku pre malých aj veľkých za najvýhodnejšie ceny.” predstavuje koncept kreatívny riaditeľ, Michal Pastier.
Zľavomat v prvej kampani natočenej s režisérom Jonášom Karáskom a produkciou Protos productions ponúka možnosť darovania vianočného darčeku vo forme poukazu, ktorý môže obdarovaný využiť na akýkoľvek pobyt v priebehu roka 2023. Výhodou je, že termín si môže vybrať obdarovaný a nie je viazaný na konkrétnu ponuku, čím uľahčí jeho využitie.
“Sme veľmi radi, že klient rozmýšľa dlhodobo a že sa Jonáš konceptom s Frederikou nadchol. Veríme, že vianočná kampaň bude mať želané výsledky a spojí Zľavomat s dovolenkami a pobytmi ešte výraznejšie. Sami sme zvedaví, kam nás detský svet dospelákov, v ktorom všetko vyrieši Zľavomat dostane nabudúce”, hovorí Martin Blaško, CEO agentúry Darwin and the Machines.
Vizitka kampane:
Klient: Zľavomat
Agentúra: Darwin and the Machines
Creative director: Michal Pastier
Strategy director: Juraj Pobjecký
Project management: Martin Blaško
Režia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos productions