Agentúra sa venuje rôznym projektom, vrátane organizovania evenov pre marketingových nadšencov.
Byť dôveryhodným partnerom má zmysel
„Vytvárame hodnotu, ktorá približuje značky komunitám a komunity širšiemu svetu. Aj na základe skúseností každého člena tímu sa na marketing ako taký pozeráme z inej perspektívy - spôsob, akým vytvárame prepojenie zákazníka so značkou, vzniká prostredníctvom disciplíny a profesionality celej agentúry,“ hovorí Veronika Feňáková, Account manager z My Brand Agency.
Košická digitálna marketingová agentúra, ktorá vznikla v roku 2018, si zakladá hlavne na profesionalite, kreativite, ale aj efektivite v oblasti online marketingu a reklamy.
Vďaka dlhoročným skúsenostiam sa radí medzi najúspešnejšie digitálne agentúry východného Slovenska. Ambícia jednotlivých hráčov tímu je posúvať sa vpred, rásť a zabojovať o popredné priečky aj na západe, a zaradiť sa tak medzi celoslovenskú špičku. My Brand Agency verí, že je budovanie mena svojich klientov v online priestore kombináciou performance marketingu a kreatívnych riešení správnou cestou, ako preraziť nielen v Košiciach.
Významné partnerstvá My Brand Agency ako Google Partner, Mailchimp Partner, Meta Business Member či člen The American Chamber of Commerce in the Slovak Republic svedčia o úspechu, dôveryhodnosti a profesionalite agentúry.
Pevné základy sú nutnosťou pre úspešné napredovanie spoločnosti
Celý tím v minulosti spolupracoval s mnohými zvučnými, nielen slovenskými, ale aj zahraničnými značkami z rôznych odvetví.
Medzi ich klientov patrí Slovenská pošta, Harley Davidson, Toyota Košice, Banco Casino Košice.
Aktuálne spolupracujú s Ministertvom práce, hybbotecom, Denticonom, spoločnosťou Hanák - Košice či JUNK.
„Našou víziou je rozšíriť pôsobenie agentúry aj na „západný trh“ a priamo v Bratislave založiť našu druhú pobočku a vybudovať pevné základy pre úspešné napredovanie spoločnosti. Naším cieľom je uzavrieť spolupráce so značkami, ktoré zastávajú rovnaké hodnoty ako my,“ dodáva CEO spoločnosti Daniel Shyp.„Okrem samotného biznisu sa venujeme aj vzdelávaniu na vysokých školách a taktiež ponúkame možnosť stáže. Naše aktivity chceme naďalej rozširovať napríklad aj offline eventami, od ktorých si sľubujeme lepšie splynutie a pochopenie západného trhu, ako aj plodné spolupráce s pre nás zaujímavými značkami."