StoryEditor

Môže byť slovenský šport plnohodnotným mediatypom?

Slovensko je bez debaty športovou krajinou.

 

Hokej, futbal, lyžovanie, cyklistika, atletika, biatlon... To všetko sú športy, ktoré robia Slovensku výbornú reklamu. Síce sme malá krajina, ktorá si sama dokáže skomplikovať skoro všetko, stále však vieme vyprodukovať hviezdy svetového mena v individuálnych i tímových športoch. Bolo to tak v minulosti a je to tak aj teraz.

Od roku 2020 realizuje športovo-marketingová agentúra OBOR a prieskumná agentúra 2muse prieskum, ktorý mapuje šport a zisťuje aj najznámejších športovcov Slovenska. Po dvoch rokoch dominancie Petra Sagana ho na najvyššej priečke vystriedala nemenej fenomenálna slovenská lyžiarka Petra Vlhová.

 

V tohtoročnom prieskume sa nám už objavila nová hviezda slovenského športu a hokeja, Juraj Slafkovský. Zatiaľ sa umiestnil „len“ na 4. mieste,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-12-06 11:44:44 - Feat.: 0 - Title: V športovom partnerstve sa dnes hľadajú úplne iné hodnoty. Výsledky prichádzajú až po rokoch 02 - Modified: 2022-12-02 10:27:31 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Športový marketing 2022: Šport a veľké značky. Spojenie, ktoré ladí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:35